To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 500008971-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy: Dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi, uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528195-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1527142800000,
ul. ul. Młynarska
43/45,
01-170
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 8511612, e-mail
miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl, faks
22 6656044.
Adres strony internetowej (url): http://strazmiejska.waw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi, uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SM-WZP-2131-14/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi (zestawami zgrywająco-ładującymi), uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym. W zakres przedmiotu wchodzi dostawa 300 kompletów kamer personalnych, 10 kompletów zestawów zgrywająco - ładujących, 700 szt. elementów uchwytów mocujących kamery na elementach umundurowania strażnika oraz w przypadku gdy kamery posiadać będą wymienne akumulatory dodatkowe 100 szt. akumulatorów zapasowych. Każdy komplet kamer personalnych musi zawierać kamerę personalną, zasilacz do ładowania 230 V, zasilacz do ładowania 12V (do zastosowania w pojeździe), przewód do połączenia kamery przez USB, akumulator/y w przypadku gdy jest on wymienny, dwuczęściowy uchwyt mocujący kamerę na elementach umundurowania strażnika oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Każdy komplet zgrywająco-ładujący musi zawierać stację dokującą dla kamer personalnych, przewód zasilania sieciowego, przewód sygnałowy do zgrywania materiału filmowego na urządzenia archiwizujące, oprogramowanie zarządzające (w języku polskim/angielskim) oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie dwugodzinnego szkolenia dla 10 osób (pracowników zamawiającego) z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Prezentacja zaoferowanego sprzętu. 1)Wykonawcy którzy złożą oferty zobowiązani będą do przeprowadzenia 2 dniowej prezentacji zaoferowanego sprzętu w celu potwierdzenia, iż spełnia on wymagania opisu przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy o terminie i miejscu prezentacji zostaną poinformowani z minimum 5 dniowym wyprzedzeniem. Prezentacja odbędzie się na terenie m.st. Warszawy i z jej przeprowadzenia zostanie sporządzony pisemny protokół. 2)Celem prezentacji będzie przede wszystkim wykazanie przez Wykonawcę następującej wymaganej funkcjonalności zaoferowanych urządzeń: a) Nagrywanie nocne pozwalające na zapis z rozróżnieniem osób przy doświetleniu miejsca (np. Irda) lub stosownej czułości - sprawdzenie czy zapis obrazu pozwala zidentyfikować twarz osoby z odległości minimum 5 m w sytuacji gdy miejsce obiektu nagrywanego oświetlone jest natężeniem 5 lux; b) Sprawdzenie czy sygnalizacja optyczna i/lub dźwiękowa o włączonym nagrywaniu jest widoczna/słyszalna z pozycji użytkownika po zamocowaniu kamery do ubioru użytkownika; c) Sprawdzenie czy sygnalizacja optyczna o włączonym trybie Pre-nagrywania jest widoczna z pozycji użytkownika; d) Sprawdzenie czy występuje sygnalizacja dźwiękiem o zbliżającym się rozładowaniu akumulatora; e) Sprawdzenie czy pojemność pamięci wewnętrznej wbudowanej w urządzenie zapewnia czas zapisu nagrania minimum 8 h; f) Sprawdzenie czy występuje nagrywanie dźwięku z możliwością wyłączenia/wyciszenia zapisu w konfiguracji urządzenia; g) Sprawdzenie czy urządzenie pracuje minimum 10h dla trybu 720p po pełnym naładowaniu akumulatora/-ów przy funkcji Pre-nagrywania lub w trakcie nagrywania ciągłego. W przypadku zastosowania akumulatorów wymiennych dopuszcza się jednokrotną ich wymianę w czasie 10h pracy urządzenia. Sprawdzenie czy obydwa akumulatory są o tej samej pojemności; h) Sprawdzenie czy układ mocujący umożliwia szybkie wpięcie i odpięcie urządzenia do/od ubrania; i) Sprawdzenie czy występuje regulacja położenia zamocowanej kamery w zakresie minimum plus i minus 10st. w pionie i poziomie; j) Sprawdzenie czy maksymalny czas dla pełnego naładowania dla akumulatora wewnętrznego wynosi 6 godz. a w przypadku akumulatora wymiennego wynosi 3 godz; k) Sprawdzenie czy rozwiązanie programowe/sprzętowe zapewnia ochronę nagrania przed nieuprawnionym dostępem do nagrania (minimum odtworzenie, usuwanie, modyfikowanie) na kamerze nie podłączonej do zestawu zgrywająco-ładującego i/lub oprogramowania zarządzającego; l) Sprawdzenie czy występuje funkcja zgrywania nagranego materiału dla minimum 20 szt. pełnego zapisu z pamięci urządzenia do banku pamięci zewnętrznej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin bez konieczności zaangażowania na w trakcie zgrywania czynnika ludzkiego np. do zmiany urządzeń w trakcie procesu zgrywania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
370813.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spy Shop Paweł Wujcikowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
333484.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup sprzętu i wyposażenia do sali nagrań i filmów dla ZSiPKZ w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Z-NOF - Czas na Zawodowców
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
więcej: Kamery cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.