eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa leków i szczepionek dla Centrum Medycznego "Żelazna" Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008594-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.: Dostawa leków i szczepionek dla Centrum Medycznego "Żelazna" Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619697-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500065802-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 1210342300000, ul. ul. Żelazna 90, 01004 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 369 378, e-mail a.lyda@szpitalzelazna.pl, faks 228 382 452.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzelazna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa leków i szczepionek dla Centrum Medycznego "Żelazna" Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

62-W-D-11-2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy leków i szczepionek do Centrum Medycznego "Żelazna" Sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 15 Zakresów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Zakresy lub na całość zamówienia). ZAKRES 1 - Lek narkotyczny Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: produkty farmaceutyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne ZAKRES 2 -Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4; 33651680-8 ZAKRES 3 - Szczepionki przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, polio, H. influenzae typ B, WZW typ B Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4; 33651670-5; ZAKRES 4 - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 5- Szczepionki przeciwko ospie wietrznej, wirusowi rota Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 6 - Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 7 - Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi i polio Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4, 33651670-5 ZAKRES 8 - Szczepionka przeciwko H. influenzae typu B Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 9 - Szczepionka przeciwko meningokokom grupy B Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 10 - Szczepionka przeciwko pneumokokom Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 11 - Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis i haemophilus typ B Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: szczepionki 33651600-4 ZAKRES 12 - Leki nierejestrowane II Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: produkty farmaceutyczne 33600000-6 ZAKRES 13 - Albuminy ludzkie Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: produkty farmaceutyczne 33600000-6 ZAKRES 14 - Leki dodatkowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: produkty farmaceutyczne 33600000-6 ZAKRES 15 - Płyny infuzyjne dodatkowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: produkty farmaceutyczne 33600000-6

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZAKRES 1 - Lek narkotyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZAKRES 2 -Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZAKRES 3 - Szczepionki przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, polio, H. influenzae typ B, WZW typ B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: ZAKRES 4 - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: ZAKRES 5- Szczepionki przeciwko ospie wietrznej, wirusowi rota

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ZAKRES 6 - Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: ZAKRES 7 - Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi i polio

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: ZAKRES 8 - Szczepionka przeciwko H. influenzae typu B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: ZAKRES 9 - Szczepionka przeciwko meningokokom grupy B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: ZAKRES 10 - Szczepionka przeciwko pneumokokom

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: ZAKRES 11 - Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis i haemophilus typ B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp - brak ofert.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: ZAKRES 12 - Leki nierejestrowane II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 616.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 666.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 666.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 666.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: ZAKRES 13 - Albuminy ludzkie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12405.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Asclepios S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hubska 44
Kod pocztowy: 50-502
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13397.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13397.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13397.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: ZAKRES 14 - Leki dodatkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 892.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 964.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 964.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 964.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: ZAKRES 15 - Płyny infuzyjne dodatkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 873.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnickiej 11a
Kod pocztowy: 12-230
Miejscowość: Biała Piska
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 943.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 943.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 943.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.