eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź" Remont szatni studenckich i asystenckich w piwnicach Budynku B-1"



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008483-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Łódź: " Remont szatni studenckich i asystenckich w piwnicach Budynku B-1"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565838-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500015684-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500032462-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Remont szatni studenckich i asystenckich w piwnicach Budynku B-1"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/56/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach szpitala w Łodzi przy ul. Czechosłowacka 8/10 bud. B-1. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa oraz "Opis techniczny" stanowiący załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
07.09.2017 - 02.11.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ENBUD Jacek Kwiatkowski , , ul. 18 stycznia 6C, 95-015, Głowno, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 144707.57 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Stwierdzono konieczność wykonania odkrywki posadzki, zlokalizowanie i ustalenie przyczyn pojawiania się wody, usunięcia awarii oraz odtworzenia stanu pierwotnego warstw posadzki. Ponadto należy zainstalować dodatkowy grzejnik. Konieczność zwiększenia ilości wykonania ścian działowych z płyt g-k., malowania i wykonania posadzek. Malowanie wykonanych ścian od strony korytarza. Przeniesienie wyłacznika ROP i hydrantu. Wykonawca przedstawił kosztorys, zakres prac zamiennych został zatwierdzony.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z pojawiającą się po opadach w szatni nr 005 wody na powierzchni posadzki oraz zawilgocenia podłoża w miejscu pod którym przebiega rura spustowa budynku, stwierdzono konieczność wykonania odkrywki posadzki, zlokalizowanie i ustalenie przyczyn pojawiania się wody, usunięcia awarii oraz odtworzenia stanu pierwotnego warstw posadzki. W związku z brakiem grzejnika w szatni nr 010 należy zainstalować grzejnik dostarczony przez inwestora. W związku z powiększeniem szatni nr 023 stwierdzono konieczność zwiększenia zakresu prac w stosunku do ujętych w przedmiarach robót (dot. ilości wykonania ścian działowych z płyt g-k., malowania i wykonania posadzek. W szatni nr 022 i w szatni wydzielonej z holu należy wykonać malowanie wykonanych ścian od strony korytarza. W szatni wydzielonej z holu windowego, konieczne jest przeniesienie wyłącznika ROP i hydrantu wraz z podłączeniami w taki sposób aby były dostępne z korytarza przy szatni. Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 3 tj. robót zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Powyższe w formie aneksu do umowy. Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; Wykonawca przedstawił kosztorys, zakres prac zamiennych został zatwierdzony. Termin wykonania prac nie spowoduje przesunięcia terminu prac podstawowych. Powyższe w formie aneksu do umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.