Ogłoszenie z dnia 2018-01-11
Ogłoszenie nr 500008483-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.
Łódź: " Remont szatni studenckich i asystenckich w piwnicach Budynku B-1"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565838-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500015684-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500032462-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Remont szatni studenckich i asystenckich w piwnicach Budynku B-1"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/56/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach szpitala w Łodzi przy ul. Czechosłowacka 8/10 bud. B-1. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa oraz "Opis techniczny" stanowiący załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach.
II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
07.09.2017 - 02.11.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: 1 | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ENBUD Jacek Kwiatkowski ,
,
ul. 18 stycznia 6C,
95-015,
Głowno, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Stwierdzono konieczność wykonania odkrywki posadzki, zlokalizowanie i ustalenie przyczyn pojawiania się wody, usunięcia awarii oraz odtworzenia stanu pierwotnego warstw posadzki. Ponadto należy zainstalować dodatkowy grzejnik. Konieczność zwiększenia ilości wykonania ścian działowych z płyt g-k., malowania i wykonania posadzek. Malowanie wykonanych ścian od strony korytarza. Przeniesienie wyłacznika ROP i hydrantu. Wykonawca przedstawił kosztorys, zakres prac zamiennych został zatwierdzony.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z pojawiającą się po opadach w szatni nr 005 wody na powierzchni posadzki oraz zawilgocenia podłoża w miejscu pod którym przebiega rura spustowa budynku, stwierdzono konieczność wykonania odkrywki posadzki, zlokalizowanie i ustalenie przyczyn pojawiania się wody, usunięcia awarii oraz odtworzenia stanu pierwotnego warstw posadzki.
W związku z brakiem grzejnika w szatni nr 010 należy zainstalować grzejnik dostarczony przez inwestora.
W związku z powiększeniem szatni nr 023 stwierdzono konieczność zwiększenia zakresu prac w stosunku do ujętych w przedmiarach robót (dot. ilości wykonania ścian działowych z płyt g-k., malowania i wykonania posadzek.
W szatni nr 022 i w szatni wydzielonej z holu należy wykonać malowanie wykonanych ścian od strony korytarza.
W szatni wydzielonej z holu windowego, konieczne jest przeniesienie wyłącznika ROP i hydrantu wraz z podłączeniami w taki sposób aby były dostępne z korytarza przy szatni.
Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 3 tj. robót zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Powyższe w formie aneksu do umowy.
Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.
Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
Wykonawca przedstawił kosztorys, zakres prac zamiennych został zatwierdzony.
Termin wykonania prac nie spowoduje przesunięcia terminu prac podstawowych.
Powyższe w formie aneksu do umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa instalacji elektrycznej na potrzeby podtrzymania zasilania rezerwowego urządzeń IT w pomieszczeniach serwerowni w Bibliotece Głównej UKW
- Przebudowa i remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 zlokalizowanej przy ul. Sądowej 9 w Lublińcu
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





