eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaDOSTAWA LAMPY DO TOMOGRAFU Optima CT520 GE dla SPZOZ w Łęcznej- powtórka



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008470-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej: DOSTAWA LAMPY DO TOMOGRAFU Optima CT520 GE dla SPZOZ w Łęcznej- powtórka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: Ogłoszenie nr 620728-N-2017 z dnia 2017-11-23 r

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121896900000, ul. ul. Krasnystawska 52, 21010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 516 300, e-mail l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl, faks 817 526 301.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA LAMPY DO TOMOGRAFU Optima CT520 GE dla SPZOZ w Łęcznej- powtórka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ-DZ/29/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej lampy, kompatybilnej z posiadanym tomografem komputerowym Optima CT520 GE. 3.2. Miejscem dostawy lampy jest Szpital Powiatowy w Łęcznej, kod wg CPV: 33111000-1 aparatura rentgenowska, 50421000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu. 3.3. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 3.4. Wykonawca zobowiązuje sie do demontażu i utylizacji uszkodzonej lampy wraz z wydaniem dokumentu potwierdzającego utylizacje zdemontowanej lampy. 3.5. Dostarczoną lampę należy zainstalować. Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności niezbędne do pełnej eksploatacji tomografu, z uwzględnieniem wzajemnej kompatybilności sprzętu. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania testów akceptacyjnych i specjalistycznych po zainstalowaniu lampy lub wymianie lampy w okresie gwarancji, zgodnie z ustawą z dn. 29 listopada 2000r Prawo atomowe ( Dz.U. z 2017r.,nr 0 poz. 576.), 3.7. Całkowity czas potrzebny na dostawę, zainstalowanie i przeprowadzenie w/w testów, wynosi do 72 godzin. Po upływie 72 godz. tomograf musi być gotowy do pełnej eksploatacji. 3.8. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp 3.10. Do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w j. polskim, zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych. 3.11. Przedmiot zamówienia winien być objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 12 miesięcy, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ . 3.12. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do świadczenia usług serwisowych walidacyjnych i gwarancyjnych przedmiotu dostawy zgodnie z zaleceniem producenta bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego przez okres min. 12 miesięcy. 3.13. Podanie innych, niż wskazane w SIWZ terminu gwarancji, będzie skutkowało odrzuceniem oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33111000-1


Dodatkowe kody CPV: 50421000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GE Medical Systems Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wołoska 9
Kod pocztowy: 02-583
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110700.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.