eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-10

Ogłoszenie nr 500007780-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie: Remont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595854-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500042574-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12111665400000, ul. ul. Kanonicza 12, 31002 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 422-94-90, e-mail zamowienia@wfos.krakow.pl, faks 12 422-30-46.
Adres strony internetowej (url): www.wfos.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-271-96/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Zamawiającego przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie obejmujących: kompleksowy remont zespołu toalet i aneksu kuchennego na 1 piętrze budynku wymianę stolarki drzwiowej i nadświetli w pomieszczeniach toalet na 1 piętrze budynku kompleksowy remont pomieszczenia wentylatorni zlokalizowanej w piwnicach budynku montaż nawiewników okiennych w części okien budynku wyodrębnienie ściankami części pomieszczenia 304 z przeznaczeniem na salkę konferencyjną zamurowanie kominowych otworów rewizyjnych na poddaszu malowanie pomieszczeń budynku (z wyłączeniem klatki schodowej) remont nawierzchni schodów w sieni głównej i na klatce schodowej oraz posadzek kamiennych w części komunikacji budynku konserwacja drzwi wejściowych budynku olejowanie desek podestu drewnianego na dziedzińcu instalacji elektrycznej w zakresie głównego wyłącznika prądu modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej na 1 piętrze budynku z dostosowaniem do obowiązujących przepisów wymiana oświetlenia w pomieszczeniach pracy i na korytarzach (z wyłączeniem klatki schodowej i sieni głównej od strony ul. Kanoniczej) w oparciu o wnioski z audytu oświetleniowego przebudowa i rozbudowa systemu pożarowego budynku SSP rozbudowa systemu kontroli dostępu (pok.304 - dwa czytniki, drzwi na 2 piętrze - jeden czytnik, drzwi na 3 piętrze - jeden czytnik, drzwi na 1 piętrze - jeden czytnik, kontrola dostępu do szafy serwerowej - jeden czytnik) przebudowa instalacji teletechnicznej na 1 piętrze budynku rozbudowa instalacji w zakresie multimediów w pomieszczeniu sali konferencyjnej na 2 piętrze wymiana grzejników, rozbudowa instalacji dla dodatkowego grzejnika remont instalacyjny kotłowni głównej (urządzenia, sterowanie) rozbudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej na 3 piętrze budynku rozbudowa systemu monitoringu o część zajmowaną przez Instytut Cervantesa instalacja centralnych filtrów wody działających w oparciu o technologie odwróconej osmozy naprawa uszkodzonych otulin kanałów wentylacyjnych na poddaszu monitoring wszystkich pionów kanalizacyjnych aranżacji wnętrz sali konferencyjnej na 2 piętrze wraz z uwzględnieniem nowych instalacji multimedialnych projekt aranżacji wnętrz pomieszczeń 102 i 104 instalacja rolet w oknach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz wraz z programem funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45300000-0, 45311000-0, 45312100-8, 45314300-4, 45331100-7, 45332000-3, 45331200-8, 45421100-5, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1800000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ZIBI" Zbigniew Bień
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Olewin 35
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2105903.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2078000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2105903.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.