To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-02
Ogłoszenie nr 500007754-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.
Komenda Portu Wojennego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO DLA WRTM KPW ŚWINOUJŚCIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541779-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002547-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Portu Wojennego, Krajowy numer identyfikacyjny 81114359400000,
ul. ul. Steyera
28,
72600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261-242581, e-mail
zp.kpw@mw.mil.pl, faks
261-242309.
Adres strony internetowej (url): www.kpws.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Obrona Narodowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO DLA WRTM KPW ŚWINOUJŚCIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/KPW/TO/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i montaż wyposażenia warsztatowego dla WRTM KPW Świnoujście" z podziałem na części: Część nr 1 Dostawa i montaż dłutownicy w ilości 1 szt. zgodnie z "Wymaganiami Technicznymi" (WT) stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ oraz pkt 1.1 "Formularza technicznego" stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Część nr 2 Dostawa technicznego mikroskopu stereoskopowego w ilości 5 szt. zgodnie z "Wymaganiami Technicznymi" (WT) stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ oraz pkt 1.2 "Formularza technicznego" stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Część nr 3 Dostawa i montaż tokarki uniwersalnej /750/ w ilości 1 szt. zgodnie z "Wymaganiami Technicznymi" (WT) stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ oraz pkt 1.3 "Formularza technicznego" stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Część nr 4 Dostawa i montaż tokarki uniwersalnej /2000/ w ilości 1 szt. zgodnie z "Wymaganiami Technicznymi" (WT) stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ oraz pkt 1.4 "Formularza technicznego" stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Część nr 5 Dostawa kalibratora wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. zgodnie z "Wymaganiami Technicznymi" (WT) stanowiącymi załącznik nr 9 do SIWZ oraz pkt 1.5 "Formularza technicznego" stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ DŁUTOWNICY W ILOŚCI 1 SZT. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie części nr 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA TECHNICZNEGO MIKROSKOPU STEREOSKOPOWEGO W ILOŚCI 5 SZT. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111455.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OLYMPUS Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137090.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ TOKARKI UNIWERSALNEJ /750/ W ILOŚCI 1 SZT. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie części 3, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ TOKARKI UNIWERSALNEJ /2000/ W ILOŚCI 1 SZT. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROMETAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58917.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DOSTAWA KALIBRATORA WIELOFUNKCYJNEGO W ILOŚCI 1 SZT. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie części 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Dostawy mięsa i wędlin do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części"
- Sprzątanie terenu targowiska miejskiego Zielony Rynek - Pod Zegarem w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4a
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów ZOD FREGATA SP. Z O.O.
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków pielęgnacyjnych
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni stolarskiej do Zespołu Szkół nr 5 w Tychach w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości oraz dostępności edukacji poprzez rozwój (...)
- Dostawa narzędzi i artykułów stolarskich w ramach projektu "GreenTechEducation - SGGW dla gospodarki przyszłości".
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





