eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Klinik w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-10

Ogłoszenie nr 500007310-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Klinik w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana w ramach niniejszego postępowania będzie współfinansowana przez Unię Europejską i stanowi realizację projektu pn. "Wsparcie oddziałów Szpitala Uniwersyteckiego Nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy udzielających świadczeń zdrowotnych dedykowanych chorobom układu krążenia" nr POIS.09.02.00-00-0002/2016. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 w ramach Osi Priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621355-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500070654-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34051714500000, ul. ul. Ujejskiego 75, 85168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, e-mail przetargi@biziel.pl, faks 523 655 752.
Adres strony internetowej (url): www.biziel.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Klinik w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZZ/78/D/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy obejmujących swym zakresem: Zadanie nr 1 - Remont Kliniki Kardiologii, Zadanie nr 2 - Remont Kliniki Chorób Naczyń i Chorób Wewnętrznych. Zakres robót objęty zamówieniem dla zadania nr 1 i 2: Roboty budowlane, Przygotowanie terenu pod budowę, Roboty instalacyjne, Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne, Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, Roboty w zakresie burzenia, Roboty w zakresie usuwania gruzu, Specjalne roboty budowlane, inne iż dachowe, Betonowanie, Betonowanie bez zbrojenia, Roboty izolacyjne. Izolacja cieplna, Roboty murarskie, Usługi ślusarskie, Roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie. Roboty w zakresie stolarki budowlanej, Tynkowanie, Roboty malarskie i szklarskie, Nakładanie powierzchni kryjących, Roboty malarskie, Pokrywanie podłóg i ścian, Kładzenie płytek, Roboty remontowe i renowacyjne, Roboty remontowe i renowacyjne, Posadzki elastyczne, Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, Prace dotyczące wykonywania instalacji elektrycznej grzewczej oraz innego elektrycznego sprzętu budowlanego, Kładzenie kabli, Instalacyjne roboty elektryczne, Instalowanie rozdzielni elektrycznych, Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych, Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego, Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego, Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych), Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont Kliniki Kardiologii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1703351.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kontbud Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@kontbud.com
Adres pocztowy: ul. Smoleńska 17a
Kod pocztowy: 85-833
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2520270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2520270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2850000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość netto wygrywającej oferty - 2049000.00 PLN


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont Kliniki Chorób Naczyń i Chorób Wewnętrznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2460367.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PUBR" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pubr@pubr.com.pl
Adres pocztowy: ul. Toruńska 109
Kod pocztowy: 85-844
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3950000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3950000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4050390.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość netto wygrywającej oferty - 3211382.11 PLN


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.