eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardDostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego samochodu typu śmieciarka do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-10

Ogłoszenie nr 500007184-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: : Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego samochodu typu śmieciarka do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623231-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500068939-N


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000, ul. ul. Okrzei 6, 73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 5771274, e-mail tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl, faks 91 5772128.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.stargard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego samochodu typu śmieciarka do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZ-ZP-12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego samochodu do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie obejmuje: 1) Dostawę kompletnego, fabrycznie nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego przy ul Bogusława IV w Stargardzie. Wszystkie koszty i ryzyko związane z realizacją dostawy przedmiotu zamówienia, w tym koszty załadunku, wyładunku transportu, ubezpieczenia na czas transportu itp. ponosi Wykonawca. 2) Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na zasadach określonych w dalszej części SIWZ 3) Wydanie w dniu dostawy odpowiedniej pełnej dokumentacji dopuszczającej pojazd do ruchu drogowego w Polsce jako pojazd specjalny tj. w szczególności: a) świadectwo homologacji na pojazd (ważne w dniu dostawy), 4) Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwania skutków awarii. 5) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie Zakładu Oczyszczania Miasta w Stargardzie, w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu - min. 4 godzin szkolenia, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części godzin szkolenia, w przypadku braku konieczności jego kontynuowania. Szkolenie zakończone zostanie spisaniem protokołu z jego przeprowadzenia. 7) Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu (opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę); 8) Wykonawca po udzieleniu zamówienia w przedkładanej przez siebie umowie Leasingowej, musi posiadać zapis; "W przypadku kolizji zapisów niniejszej umowy Leasingowej z zapisami siwz EZ-ZP-12/2017, pierwszeństwo mają zapisy siwz". 2. Dane techniczne I. Zabudowa: 1. Zabudowa fabrycznie nowa - rok produkcji zabudowy - 2017 r., 2. Pojemność skrzyni ładunkowej od 21 m3 do 23 m3 3. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie 4. Objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3 5. Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej o gr. 8 mm 6. Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej typu hardox o gr. 10 mm 7. Zabudowa wykonana ze stali (boki i góra minimum 4 mm grubości dwukrotnie gruntowana i lakierowana 8. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym z podłogą płaską gr. min.4 mm wykonaną z blachy hardox 9. Odwłok unoszony za pomocą siłowników umieszczonych na bokach zabudowy, 10. Mechanizm zgniatania liniowo - pyłowy czyli tzw. "szufladowy" 11. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5 12. Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy inne wartości 13. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami MGB od 60l do 1100l litrów oraz okrągłych 110 l 14. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka 15. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka 16. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym 17. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy 18. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa 19. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego 20. Sterowanie ręczne cyklami 21. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka 22. Sterowanie płytą wypychającą "wysuwanie i wsuwanie" odbywa się z pulpitu znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy 23. Pompa hydrauliczna zasilająca zabudowę zasilana z przystawki odbioru mocy 24. Kolor zabudowy RAL 6018 25. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów : o światła hamowania o światła postojowe o kierunkowskazy o kogut z przodu i z tyłu pojazdu (wykonane w technologii LED) o reflektor roboczy z tyłu (wykonane w technologii LED) o Dodatkowe dwa reflektory robocze umieszczone po bokach zabudowy (w tylniej części) skierowane na tylne osie 26. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku 27. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył 28. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu 29. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami 30. Centralne smarowanie na smar stały. Minimum 25 punktów 31. Boki zabudowy przystosowane do umieszczenia naklejek reklamowych (płaska powierzchnia do której istnieć będzie możliwość przyklejenia reklamy na całej powierzchni). Dotyczy to prawej jak i lewej strony całej powierzchni zabudowy. II. Podwozie: 1. Dopuszczalna masa całkowita 26 ton 2. Podwozie fabrycznie nowe z produkcji 2017 3. Rozstaw pomiędzy pierwszą, a drugą osią w zakresie 3800-4000mm 4. Silnik: o wysokoprężny, sześciocylindrowy o mocy min. 300 KM, Common-Rail o pojemność silnika w zakresie 10-12 litrów o silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 o skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła min. 12-biegowa o dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody o płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe wspomagające rozruch silnika przy niskich temperaturach 5. Oś przednia: o stabilizator osi przedniej o przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 8 ton o zderzak przedni stalowy, trzyczęściowy 6. Osie tylne: o druga oś napędowa, ostatnia oś kierowana i podnoszona o stabilizator osi tylnej o tylne zawieszenie pneumatyczne min. 19 ton o blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej o Przełożenie tylnego mostu odpowiednio dobrane do specyfiki pracy śmieciarki 7. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa niezależna od sprzęgła i skrzyni biegów spełniająca wymagania zabudowy 8. Regulacja pilotem wysokości tylnego zawieszenia 9. Układ hamulcowy: o hamulce osi przedniej i tylnej - tarczowe o układ hamulcowy z systemem ABS o system ESP i ASR o hamulec silnikowy 10. osuszacz powietrza podgrzewany 11. Układ kierowniczy: o układ kierowniczy ze wspomaganiem o koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem 12. immobilizer 13. Układ elektryczny: o dwa akumulatory 12V minimum 175Ah każdy o mechaniczny wyłącznik akumulatorów 14. Zbiornik paliwa min. 300 litrów, zbiornik AdBlue min. 50 litrów z zamykanymi na klucz korkami 15. Koła 22,5 z oponami 315/80 16. Kabina: o kabina dzienna o długości zewnętrznej min. 1850 mm w kolorze białym o trzy niezależne fotele z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami dodatkowo wyposażone w pokrowce o klimatyzacja o siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym o lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie regulowane o oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego o światła do jazdy dziennej LED zintegrowane z reflektorami głównymi o błyskowa belka ostrzegawcza w technologii LED zamontowana na dachu kabiny z logiem Zamawiającego o centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby boczne o komputer pokładowy o tachograf cyfrowy zalegalizowany o wywietrznik dachowy otwierany ręcznie o radio 17. Wyposażenie dodatkowe: o Trójkąt ostrzegawczy o Gaśnica o Kliny pod koła 2 szt. o Apteczka o Zestaw kluczy 3. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca lub Wykonawca dostawy (tj. podmiot, który sprzeda przedmiot dostawy Wykonawcy) udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd wraz z zabudową i podwoziem na okres co najmniej 24 miesięcy 2. Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancji: czas reakcji w ciągu 2 dni roboczych (poniedziałek - piątek), całkowite usunięcie awarii do 5 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od daty zgłoszenia awarii za pośrednictwem e-maila. W okresie gwarancji wszystkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca lub Wykonawcy dostawy (dotyczy zabudowy i podwozia). 3. Okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą u Wykonawcy i na jego koszt (dotyczy kosztów materiałów eksploatacyjnych, części i robocizny serwisantów Wykonawcy) przez cały okres gwarancji tj. min 24 miesiące. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producentów podwozia i zabudowy oraz instrukcjami obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot (max. dojazd do 50 km), który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenia dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę 4. Do pojazdu i zabudowy dostarczone zostaną w dniu dostawy instrukcje obsługi oraz katalogi części zamiennych 5. Na pojeździe ma być zamontowany system monitoringu otoczenia składający się z 4 kamer o klasie szczelności IP 67 umieszczonych: 1 z tyłu zabudowy, 1 skierowana do przodu i 2 po bokach pojazdu. Monitoring uzupełniony o system rejestrujący nagrania z kamer (dysk twardy pojemność 2Tb) 6. Samochód ma posiadać system pozycjonowania GPS i rejestracji zdarzeń kompatybilny z systemem posiadanym przez Zamawiającego (X-trackz rejestratorr XT4), który Zamawiający ma już zainstalowany na pojazdach floty. W skład systemu mają wejść- pozycjonowanie GPS, informacja o stanach zabudowy - praca, brak prac, czujnik opróżnienia, moduł RFID z navi, anteny odczytujące tagi RFID 4. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 1) Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 % łącznej ceny netto + VAT płatny w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w sprawie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b) 67 - miesięcznych równych rat leasingowych płatnych w terminie 26 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres trwania umowy 67 miesięcy. c) wartość resztowa (wykup): 5% łącznej ceny netto + VAT płatna w ciągu 26 dni od daty ostatniej 67-raty leasingowej. Wartość resztowa (wykup) płatna będzie, po złożeniu oświadczenia przez Zamawiającego o chęci wykupu przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadczenie złoży w terminie 7 dni od daty płatności ostatniej raty leasingowej. Dopuszcza się e-fakturę po podpisaniu oświadczenia przez Zamawiającego oraz podaniu przez Wykonawcę adresu e-mail, z którego Zamawiający otrzymywać będzie e-faktury. d) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC, AC i NNW, w tym ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1- szym roku, - 100 % wartości pojazdu netto, w 2 - im roku - 90 % wartości pojazdu netto, w 3 - im roku - 80 %, wartości pojazdu netto, w 4 -tym roku - 60 %, w 5 -tym roku - 40 % wartości pojazdu netto, podatek od środków transportowych. e) oferta bez dodatkowych produktów finansowych. 2) Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. 3) Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu pojazdu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu z zastrzeżeniem §3 ust.3 pkt.7 ) . 4) Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie będzie rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. Termin płatności rat leasingowych 26 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 5) Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową. 7) Zamawiający przewiduje spłatę przedmiotu zamówienia w 68 ratach leasingowych z uwzględnieniem 5% wartości resztowej (wykup).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66114000-2


Dodatkowe kody CPV: 34144510-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 850000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: mLeasing Sp. z o.o.
Email wykonawcy: szczecin@mleasing.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. I.Skrupki 5
Kod pocztowy: 00-963
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1068669.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1068669.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1071223.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.