eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinTransport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin w latach 2018-2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-09

Ogłoszenie nr 500006718-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.

Gmina Szubin: Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin w latach 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620682-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyńska 12, 89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 910 700, e-mail um@szubin.pl, faks 52 384 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szubin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin w latach 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie polega na transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin z wymienionych nieruchomości w SIWZ. 2. Podstawienie pojemnika na imprezy okolicznościowe i wywóz odpadów, odbywać się będzie na podstawie zlecenia w zależności od potrzeb, które Zamawiający prześle, co najmniej 2 dni przed terminem podstawienia pojemników, faxem, e-mailem. W zleceniu tym Zamawiający określi typ i ilość pojemników, miejsce oraz termin podstawienia i odbioru pojemników. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przyjazd pojazdów Wykonawcy w celu dokonania wywozu odbywać się będzie w godzinach 7:30 - 15:30 w dni robocze. 2) Wyposażenie Zamawiającego w pojemniki wymienione w SIWZ. 3) Odpowiednie utrzymanie stanu sanitarnego pojemników poprzez ich mycie i dezynfekcję z optymalną w tym kontekście częstotliwością, lecz nie rzadziej niż 2 razy w roku i przedkładania Zamawiającemu stosownej dokumentacji potwierdzającej wykonanie w/w czynności. 4) Naprawienie i doprowadzenie do stanu pierwotnego bądź podstawienie nowego pojemnika, jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi jego uszkodzenie lub zniszczenie podczas odbierania odpadów z winy Wykonawcy. 5) Zabranie odpadów usytuowanych wokół pojemnika w dniu wywozu. 6) Ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Przygotowanie harmonogramu odbioru odpadów, na cały okres obowiązywania umowy, ze wskazaniem dokładnego dnia odbioru (rrrr-mm-dd) dla wszystkich lokalizacji wymienionych w ust. 1 i przekazanie go Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej do dnia 29.12.2017 r. 8) Realizacja zamówienia powinna odbywać się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 4. Pojemniki, o których mowa w ust. 1 stanowią własność Wykonawcy. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z: a) kierowaniem pojazdami służącymi do odbioru i transportu odpadów komunalnych (kierowca), b) wykonywaniem prac związanych z obsługą pojazdu służbowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych, polegające na obsłudze sprzętu mechanicznego (np. operatorzy sprzętu), c) obsługa administracyjna (biurowa) w tym: fakturowanie, rozliczenia finansowe i księgowe, d) z wykonaniem innych czynności niewymienionych w punkcie a, b, i c a związanych z realizacją zamówienia - polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie www.bip.szubin.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 358876.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Bydgoszcz Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Inwalidów 45,
Kod pocztowy: 85-749
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417333.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417333.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 417333.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.