eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaKompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006550-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Częstochowa: Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY -

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 335699-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 339765-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 368244-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 001232787, ul. Kilińskiego 10, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343785233, e-mail stacja@spr.czest.pl, faks 343785233.
Adres strony internetowej (url): bip.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPR.ZP.382.425-2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 - ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Część 2 - ubezpieczenie pojazdów Część 3 - obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.


II.4) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Na zadanie nr 1 i 2 umowa została zawarta na okres: 01.01.2017 do 31.12.2018 r. Na zadanie nr 3 umowa została zawarta na okres: 01.12.2016 do 31.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - obowiązkowe i dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA Oddział Regionalny Pion Klienta Korporacyjnego, , Ul. Mickiewicza 5 , 40-953, Katowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 40694.00 złoty.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wysokości obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wygranym przetargiem. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w związku z realizacją zamówienia - WYKONYWANIE ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZAKRESIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO WRAZ Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE - jako Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności z sumą gwarancyjną w wysokości 500.000 PLN na jedno i na wszystkie zdarzenia. Zamawiający posiada wyżej wymienione ubezpieczenie z sumą gwarancyjną w wysokości 300.000 PLN. Koniecznym jest zwiększenie sumy gwarancyjnej do wymaganej kwoty 500.000 PLN.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy na zadanie nr 3 na okres od 01.12.2016 do 31.12.2018 r. wynosi 32881.00 zł. brutto. Wartość zmiany umowy na zadanie nr 3 na okres od 19.07.12.2017 do 31.12.2018 r. wynosi 5148.00 zł. brutto.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.