eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceZakup tablic rejestracyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-01-08

Og³oszenie nr 500005631-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.

Miasto Mys³owice: Zakup tablic rejestracyjnych.

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 617749-N-2017

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Mys³owice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstañców 1, 41400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): http://www.myslowice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Zakup tablic rejestracyjnych.

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.271.1.32.2017.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych zgodnie z wzorem okre¶lonym przez stosowne przepisy na ka¿dorazowe zamówienie Zamawiaj±cego, które bêdzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego. 1.1. W ramach przedmiotu zamówienia przewidywana ilo¶æ w odniesieniu do: - tablic samochodowych wynosi 40 680 szt., tj. 13 560 szt. rocznie, - tablic motocyklowych i motorowerowych wynosi 2 040 szt., tj. 680 szt. rocznie. Ilo¶ci, o których mowa wy¿ej, s± orientacyjne, ustalone na podstawie zu¿ycia przez okres ostatnich 3 lat oraz przewidywanego zapotrzebowania, i mog± ulec zmianie, z zastrze¿eniem, ¿e dokonane zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ³±cznie kwoty brutto, okre¶lonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (Za³±cznik Nr 7 do SIWZ). Zmiana ilo¶ci tablic rejestracyjnych nie wymaga aneksu. Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o realizacjê ca³o¶ci dostawy w powy¿szych ilo¶ciach. 1.2. W zakres zamówienia wchodzi równie¿ odbiór i niszczenie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi zu¿ytych tablic rejestracyjnych. Wykonawca przyjmuje na siebie odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do likwidacji (przygotowanych przez punkty rejestracji w postaci paczek po 25 szt. o zawarto¶ci opisanej w dodatkowych protoko³ach przekazania) i ich fizyczn± kasacjê zgodnie z ww. norm±. Koszty za³adunku i roz³adunku tablic rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych przygotowanych do z³omowania oraz koszty ich z³omowania obci±¿aj± wykonawcê. 1.3. Tablice rejestracyjne musz± byæ dostarczone w terminie okre¶lonym przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie, jednak¿e nie d³u¿szym ni¿: - 5 dni roboczych dla partii tablic rejestracyjnych (maksymalnie 300 kpl), - 3 dni robocze dla tablic rejestracyjnych zamawianych w trybie awaryjnym, reklamacyjnym lub wtórniki (1 kpl). Zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ zamówienie na tablice rejestracyjne e-mailem/faksem/telefonicznie lub pisemnie. 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca udzieli³ 48 miesiêcy gwarancji na tablice rejestracyjne bêd±ce przedmiotem zamówienia, której bieg rozpoczyna siê dla ka¿dej partii tablic rejestracyjnych od dnia ich bezusterkowego odbioru przez Zamawiaj±cego. Jednorazowa dostawa partii tablic rejestracyjnych bêdzie zawiera³a maksymalnie 300 kpl. Zamówienie w trybie awaryjnym i reklamacyjnym wraz z dostaw± oraz wtórniki mo¿e dotyczyæ 1 kpl tablic rejestracyjnych. 3. Przez zg³oszenie w trybie reklamacyjnym Zamawiaj±cy rozumie niezgodno¶æ wykonania tablic rejestracyjnych ze z³o¿onym zamówieniem, niedomalowanie tablicy, uszkodzenie, b³êdny numer itp. Przez zg³oszenie w trybie awaryjnym Zamawiaj±cy rozumie tryb w którym bêdzie realizowana dostawa wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku kradzie¿y.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 383460.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AIM Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± Sp.k.
Email wykonawcy: irena.wydra@aim-online.pl
Adres pocztowy: ul. Rychla 18
Kod pocztowy: 41-948
Miejscowo¶æ: Piekary ¦l±skie
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 389718.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 389718.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 396600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.