To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-08
Ogłoszenie nr 500005432-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Miasto Zduńska Wola: Przebudowa ulicy Grzybowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620951-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zduńska Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 59842800000,
ul. ul. Stefana Złotnickiego
12,
98-220
Zduńska Wola, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 825 02 00, e-mail
urzad_miasta@zdunskawola.pl, faks
43 825 02 02.
Adres strony internetowej (url): www.zdunskawola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Grzybowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IT.DTK.271.66.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Grzybowej na odcinku od posesji nr 12 do nr 24 Zadanie obejmuje: - Długość projektowanej drogi 232,05 mb - Powierzchnia jezdni 1 392,30 m2 - Powierzchnia zatoki postojowej 12,60 m2 - Powierzchnia poboczy 205,40 m2 - Drzewa do usunięcia 15 szt - Długość rur osłonowych 196,0 mb - Przełożenie odcinka linii kablowej nN 17 mb - Demontaż odcinka linii kablowej nN oraz odtworzenie linii kablowej po nowej trasie 59 mb Przebudowa nawierzchni ulicy Grzybowej w Zduńskiej Woli należy traktować jako tymczasowe rozwiązanie ułatwiające życie mieszkańców tej ulicy. W związku z powyższym wprowadzono zmiany w realizacji zadania. Zmiana obejmuje cała dokumentację techniczną, STWiOR oraz kosztorysy. Zmianie ulega: Konstrukcja jezdni: Z: W-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1 50/70, gr. 4cm W-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1 50/70, gr. 5cm Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm Warstwa wzmacniająca z pospółki CBR 25 gr. 40 cm Na: 1. Warstwa ścieralna z BA AC11S KR2 gr. 5 cm 2. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm 3. Geokrata komórkowa o wysokości 10 cm, 4. Geowłóknina polipropylenowa o masie powierzchniowej 500 g/m2 5. Istniejące podłoże gruntowe Konstrukcja zatoki postojowej Z: W-wa ścieralna z kostki betonowej w kolorze czerwonym gr. 8cm Podsypka cementowo-pieskowa 1:4 gr. 3cm Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 mm gr. 20 cm Warstwa wzmacniająca z pospółki CBR 25 gr. 40 cm Grunt G3 Na: 1. Warstwa ścieralna kostki betonowej w kolorze czerwonym gr. 8 cm 2. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr.3 cm 3. Pospółka stabilizowana cementem kl. C1,5/2,0, gr. 20 cm 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie organizacji ruchu. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania I etapu zadania. 3. Podstawa wykonania robót: 1) Zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6743.1.73.2017 z dnia 09 marca 2017r. 2) Decyzja na wycinkę drzew nr SR.6120.8.2017 z dnia 25 kwietnia 2017 r 3) Uzgodnienie PZD nr PZD.4322.12.2017 z dnia 06 marca 2017 r. 4) Dokumentacja projektowa. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6) Dokumentacja badań podłoża gruntowego. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy (oddzielnie na wykonanie zatoki postojowej), odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 6. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 7. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 9. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: ? przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, ? materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ? wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, ? przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: 1) roboty drogowe i elektryczne; 2) wycinka drzew, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 11. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276422.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dromak Sp.z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
440000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Przebudowa, modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piwnej 8a na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





