To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-08
Ogłoszenie nr 500005277-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Koszalinie: Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla poradni specjalistycznych i Oddziału Chorób Wewnętrznych SP ZOZ MSW w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622754-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33090497300000,
ul. ul. Szpitalna
2,
75720
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 471 670, e-mail
poliklinika@pro.onet.pl, faks
943 411 697.
Adres strony internetowej (url): www.poliklinika.koszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla poradni specjalistycznych i Oddziału Chorób Wewnętrznych SP ZOZ MSW w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):M-2373-07/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Kolposkop z kamerą. Zadanie 2 - Mobilne urządzenie do badania nosogardzieli - elektroniczna szpatułka laryngologiczna. Zadanie 3 - Stół proktologiczny. Zadanie 4 - Tonometr bezkontaktowy. Zadanie 5 - Lampa chirurgiczna/zabiegowa LED. Zadanie 6- Spirometr. Zadanie 7 - Kardiomonitor z pulsoksymetrem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV: 33164100-8, 33192200-4, 33167000-8, 33157400-9, 33195000-3, 33123200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kolposkop z kamerą |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Mobilne urządzenie do badania nosogardzieli - elektroniczna szpatułka laryngologiczna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Stół proktologiczny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15740.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANPEXIM Tomasz Stępniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16999.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tonometr bezkontaktowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Lampa chirurgiczna/zabiegowa LED |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Spirometr |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6480.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medicom Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6998.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kardiomonitor z pulsoksymetrem |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4150.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Walmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4482.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu DW 163 w km 34+950 w m. Białogard
- Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - cz. I
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
- Dostawa komputerów biurkowych oraz monitorów ekranowych do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie (część nr 2).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala w Ostródzie SA.
- Dostawa respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- "Zakup i dostawa wyposażenia pracowni weterynarii do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu"
- dostawa sprzętu medycznego cz. VI - Aparat do kontroli ciśnienia i przepływu płynu mózgowo - rdzeniowego oraz przeprowadzania testu infuzyjnego - 1 kpl
- Sukcesywna dostawa staplerów, klipsownic i trokarów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Dostawa materiałów operacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





