eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresieI - VI 2018 r.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500004155-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618154-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267500000, ul. ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30336 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 255 41 61, e-mail dps@dpsnowaczynskiego.pl, faks 122 691 057.
Adres strony internetowej (url): www.dpsnowaczynskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Opieka społeczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/PZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2018 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny - łącznie 2241,6 kg, mięso drobiowe - łącznie 1758 kg, wędliny drobiowe - łącznie 537 kg;Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2018 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: mleko, śmietana - łącznie 11910 L, masło, margaryna - łącznie 1110 kg, sery różne - łącznie 1968 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1080 L, mleko pełne w proszku 6 kg;Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2018 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 49440 szt., bułka tarta - 180 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą- 144 kg, pączek - 1350 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód - łącznie 1140 kg, herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 780 kg, kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 852 kg, musztarda, majonez - łącznie 390 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 3426 szt., budyń, kisiel - 1500 szt., pieczywo cukiernicze - łącznie 134,4 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 8010 szt., woda mineralna - 1020 szt., groch, fasola - 126 kg, masa kajmakowa - 60 szt., jaja - 17280 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: herbatniki, wafle - łącznie 930 szt.; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2018 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 4300 kg, ziemniaki 8000 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 700 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 1475 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 400 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 40 kg, pieczarka - 50 kg, cytrusy, banany, kiwi, - łącznie 1090 kg, jabłka 975 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.04.2018 r. do 30.06.2018 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda - 90 kg, kalafior młody 120 szt., sałata, rzodkiewka - łącznie 340 szt., marchew młoda obcinana - 120 kg, burak młody obcinany - 120 kg, botwinka 60 szt., cebula młoda obcinana 40 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 180 kg, szczypiorek / cebula zielona 120 pęczków, pietruszka, koperek zielony - łącznie 16 kg, ziemniaki 1500 kg, pieczarki 10 kg, truskawka 50 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2018 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2880 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju, sardynki w oleju - łącznie 1980 szt., śledź solony matjas - 168 kg, Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone - 60 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 540 kg, krokiety z kapustą i mięsem ręcznie robione, niemrożone - 300 szt, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 60 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15200000-0, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15894200-3, 15810000-9, 03200000-3, 03142500-3, 15100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140828
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski "ZDRÓJ" Sp. J
Email wykonawcy: zm.zdroj@op.pl
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 25
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69793.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69793.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82166.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124932
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: prezes@osm-bochnia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64323.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64323.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69817.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43070
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPC "Złoty Kłos" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska
Email wykonawcy: domanski.zlotyklos@op.pl
Adres pocztowy: os. Barwinek 28
Kod pocztowy: 25-113
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31525.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31525.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43604.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92257
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa IN-PLUS
Email wykonawcy: inplus2@op.pl
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52290.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52290.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58761.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49891
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Agata Dumana
Email wykonawcy: agatex79@wp.pl
Adres pocztowy: Kobyle 16
Kod pocztowy: 32-720
Miejscowość: Nowy Wiśnicz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25587.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25587.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30388.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56234
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "PINGWINEK" Jerzy Świercz, Anna Świercz
Email wykonawcy: pingwinek1@op.pl
Adres pocztowy: ul. Domaszowska 94
Kod pocztowy: 25-320
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30208.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30208.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37415.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: I - VI 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14384
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowa "OLO" Artur Czarnik
Email wykonawcy: firma.olo@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Topolowa 93
Kod pocztowy: 32-088
Miejscowość: Owczary
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12411.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12411.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12411.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.