eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekŚwiadczenie usług pocztowych - kurierskich w obrocie krajowym oraz drukowanie i dystrybucja faktur na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Szczecinku w terminie od dnia 09.01.2018r do dnia 08.01.2021r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500003974-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.: Świadczenie usług pocztowych - kurierskich w obrocie krajowym oraz drukowanie i dystrybucja faktur na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Szczecinku w terminie od dnia 09.01.2018r do dnia 08.01.2021r

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631247-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33058252900000, ul. ul. W. Cieślaka , 78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (094) 374 12 25, e-mail administracja@zgm-tbs.szczecinek.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zgm-tbs.szczecnek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o. 100% udział Gminy Miejskiej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pocztowych - kurierskich w obrocie krajowym oraz drukowanie i dystrybucja faktur na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Szczecinku w terminie od dnia 09.01.2018r do dnia 08.01.2021r

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TRI-221c/1344/2017r

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Usługi pocztowe - kurierskie. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych - kurierskich o charakterze ciągłym, polegającym na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych poleconych - za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz listów zwykłych - w obrocie krajowym na terenie co najmniej Powiatu Szczecineckiego. 1.2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych poleconych oraz zwykłych, wykonywane będzie zgodnie z przepisami: a) Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 tekst jednolity z dnia 02.08.2017r); b) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468); c) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. 2013 r. poz. 545); d) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r - Kodeks cywilny (Dz. U. 2017r. poz.459 tekst jednolity z dnia 02.03.2017r.); e) Ustawy z dnia 17 listopada 1964r - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. 2016r. poz.1822 tekst jednolity z dnia 09.11.2016r.); f) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2017r. poz.1257 tekst jednolity z dnia 27.06.2017r.); g) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 1998, Nr 157, poz. 1031 z późn. zm.). h) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016r. poz.922 tekst jednolity z dnia 28.06.2016r). 1.3. Maksymalny termin doręczenia przesyłek przez Wykonawcę, adresatom określonym przez Zamawiającego, nie może być dłuższy niż 3 dni robocze, liczone od północy dnia następnego, po dniu potwierdzenia ich przyjęcia przez Wykonawcę - dacie wynikającej z formularza nadania. 1.4. Odbiór przesyłek przez Wykonawcę musi następować przynajmniej jeden raz dziennie przez pięć dni w tygodniu, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Zamawiającego - za potwierdzeniem nadania. Szczegółowa godzina odbioru przesyłek, ustalona zostanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w zawartej umowie o świadczenie usług pocztowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy u Zamawiającego będzie wyznaczony, jako dzień pracujący sobota, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 1.5. Miejscem odbioru przesyłek przez Wykonawcę, jest sekretariat Zamawiającego mieszczący się w jego siedzibie w Szczecinku przy ul. Cieślaka 6B. 1.6. Za datę doręczenia przesyłki adresatowi, Zamawiający traktować będzie, także datę jej dwukrotnego awizowania przez Wykonawcę, jeżeli nastąpił skutek doręczenia zastępczego, przewidziany przepisami prawa, o których mowa w pkt. 1.2 lit. e i f SIWZ. 1.7. Po dokonaniu doręczenia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu formularz zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłki, z wpisaną datą jej otrzymania przez adresata oraz czytelnym podpisem zawierającym jego imię i nazwisko. Wykonawca wpisuje na nim także datę doręczenia przesyłki, imię i nazwisko odbierającego, zaznacza sposób doręczenia oraz potwierdza to własnoręcznym czytelnym podpisem. Jeżeli do doręczenia przesyłki nie doszło, Wykonawca na formularzu zwrotnego potwierdzenia odbioru wpisuje datę czynności oraz przyczynę niedoręczenia, co potwierdza własnoręcznym czytelnym podpisem. 1.8. W przypadku awizowania przesyłki, Wykonawca pozostawia w skrzynce oddawczej adresata awizo, na którym wskazany jest adres placówki, do której adresat może się zgłosić celem odbioru przesyłki. 1.9. Przesyłki nie doręczone i nie podjęte w terminie przez adresatów w wyniku ich dwukrotnego awizowania - Wykonawca zwraca Zamawiającemu wraz z oddzielnym wykazem przesyłek zwróconych. Zwrot winien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu dwóch dni po upływie terminu określonego w pkt. 1.7. 1.10. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu opakowań przesyłek wraz ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Koszt w/w materiałów musi być wliczony w cenę wykonania pojedyńczej usługi pocztowej. 1.11. Szacunkowa ilość przesyłek: a) z potwierdzeniem odbioru - ok. 830 szt./m-c x 36 m-cy = 29 880szt. w tym: - gabaryt koperty C-6 i DL - ok. 705 szt/m-c x 36 m-cy = 25 380szt., - gabaryt koperty C-5 - ok. 100 szt/m-c x 36 m-cy = 3 600szt. , - gabaryt koperty C-4 - ok. 20 szt/m-c x 36 m-cy = 720szt. , - gabaryt koperty B-4 - ok. 5 szt/m-c x 36 m-cy = 180szt., b) zwykłych - ok. 200 szt./m-c x 36 m-cy = 7 200szt. w tym: - gabaryt koperty C-6 i DL - ok. 125 szt/m-c x 36 m-cy = 4 500szt., - gabaryt koperty C-5 - ok. 50 szt/m-c x 36 m-cy = 1 800szt., - gabaryt koperty C-4 - ok. 20 szt/m-c x 36 m-cy = 720szt., - gabaryt koperty B-4 - ok. 5 szt/m-c x 36 m-cy = 180szt. 2. Usługi drukowania i dystrybucji. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na comiesięcznym; - drukowaniu oryginałów faktur generowanych przez Zamawiającego i ich dystrybucji, - wygenerowaniu z oprogramowania Wykonawcy kopii oryginałów faktur w formie elektronicznej i przekazaniu Zamawiającemu plików zawierających kopie faktur na wskazany adres e-mail. Niezbędnym jest aby Wykonawca posiadał własne oprogramowanie do wydruku faktur, generowanych przez system informatyczny Zamawiającego w cyklu miesięcznym. 2.2. Druk dokumentów odbywać się będzie na wstępnie spersonalizowanym papierze opracowanym i przygotowanym przez Wykonawcę w tzw. systemie bezkopertowym, według wzorów określonych w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ, które ostatecznie zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 2.3. Przekazywanie danych przez Zamawiającego do drukowania faktur, następować będzie w postaci plików elektronicznych w formacie HTML do trzeciego dnia danego miesiąca poprzedzającego termin doręczenia faktur odbiorcom, nie później jednak niż na 7 dni przed ostateczną datą doręczenia odbiorcom. 2.4. Dane niezbędne do wykonania usługi przekazywane będą Wykonawcy przez Zamawiającego pocztą elektroniczną w postaci e-mail , zarchiwizowanej i zabezpieczonej hasłem. 2.5. Usługi, o których mowa w pkt. 2.1 Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. 2.6. Szacunkowa ilość drukowania oryginałów faktur - 3.000 sztuk/m-c. x 36 m-cy = 108 000szt. 2.7. Szacunkowa ilość dystrybucji oryginałów faktur w systemie bezkopertowym - 3.000 sztuk/m-c. x 36 m-cy = 108 000szt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64100000-7


Dodatkowe kody CPV: 79824000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 354340.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AVISTRANS Spółka z o.o.
Email wykonawcy: zarzad@avinet.pl
Adres pocztowy: ul Celna 1
Kod pocztowy: 70-644
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 510175.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 510175.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 510175.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.