eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usług telefonii komórkowej dla Miasta Słupska oraz jego niektórych jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500003685-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Miasto Słupsk: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Miasta Słupska oraz jego niektórych jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613675-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500058722-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 59064500000, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 488 414, e-mail urzad@um.slupsk.pl, faks 598 488 321.
Adres strony internetowej (url): www.slupsk.pl http://bip.um.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Miasta Słupska oraz jego niektórych jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych oraz kart SIM i mobilnego internetu dla Miasta Słupska oraz jego jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Miasto Słupsk w niniejszym postępowaniu działa jako Zamawiający w imieniu własnym i na rzecz jednostek organizacyjnych niżej wymienionych 1) Młodzieżowe Centrum Kultury, ul. 3 Maja 22, 76-200 Słupsk 2) I Liceum Ogólnokształcące,ul. Szarych Szeregów 15, 76200 Słupsk 3) IV Liceum Ogólnokształcące, ul. Zaborowskiej 2, 76-200 Słupsk 4) Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Narutowicza 9, 76-200 Słupsk 6) Przedszkole Miejskie Integracyjne nr 32 "Tęczowa Dolina", ul. Kasztanowa 1, 76-200 Słupsk 7) Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" ul. Zygmunta Augusta 10, 76-200 Słupsk 8) Przedszkole Miejskie nr 23 "Promyczek", ul. Wazów 1a, 76-200 Słupsk 9) Przedszkole Miejskie nr 25"Kubuś Puchatek",ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 76-200 Słupsk 10) Przedszkole Miejskie nr 4 "Królestwo Skrzatów", ul. Lutosławskiego 6, 76-200 Słupsk 11) Przedszkole Miejskie nr 5, ul. Juliana Niemcewicza 9, 76-200 Słupsk 12) Przedszkole Miejskie nr 7, ul. Wileńska 2, 76-200 Słupsk 13) Przedszkole Miejskie nr 9,"Akademia Uśmiechu", ul. Sportowa 10,76-200 Słupsk 14) Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR), ul. Szczecińska 99,76-200 Słupsk 15) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Witolda Lutosławskiego 23, 76-200 Słupsk16) Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Lotha 3, 76-200 Słupsk 17) Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Banacha 5, 76-200 Słupsk 18) Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Grottgera 10a, 76-200 Słupsk 19) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10, ul. prof. S. Kulczyńskiego 1a, 76-200 Słupsk 20) Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Hubalczyków 7, 76-200 Słupsk 21) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Kościuszki 3, 76-200 Słupsk 22) Zespół Placówek Oświatowych, ul. Koszalińska 6, 76-200 Słupsk 23) Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych, ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 2, 76-200 Słupsk 24) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, ul. Szczecińska 60, 76-200 Słupsk 25) Zespół Szkół Technicznych, ul. Szymanowskiego 5, 76-200 Słupsk 26) Zespół Żłobków Miejskich: Żłobek nr 1, ul.Gen. Władysława Andersa, Żłobek nr 2, ul. 3 Maja 78, 76-200 Słupsk

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64215000-5


Dodatkowe kody CPV: 32250000-0, 72318000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131400.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Orange Polska Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: agnieszka.herasimowicz@orange.com
Adres pocztowy: al.Jerozolimskich 160
Kod pocztowy: 02-326
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85806.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85806.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85806.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.