To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-05
Ogłoszenie nr 500003665-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Powiat Tomaszowski: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618323-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tomaszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000,
ul. ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 242 127, e-mail
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, faks
44 725 28 01.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-tomaszowski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.272.46.50.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH Zamówienie zostało podzielone na siedem zadań: Zadanie nr 1 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a). Zadanie nr 2- Zakup zestawu komputerowego z oprogramowaniem - szt. 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b, ) Zadanie nr 3 - Zakup programów do wspomagania projektowania organizacji ruchu w środowisku CAD wraz z oprogramowaniem CAD (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c ). Zadanie nr 4 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d i 1.2d). Zadanie nr 5 - Zakup materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1e, 1.2e, 1.3e i 1.4e). Zadanie nr 6 - Zakup laptopów - szt. 2(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1f). Zadanie nr 7 - Zakup materiałów eksploatacyjnych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1g).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a). |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7831.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma RICOCH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- Zakup zestawu komputerowego z oprogramowaniem - szt. 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b, ) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3712.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4767.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Zakup programów do wspomagania projektowania organizacji ruchu w środowisku CAD wraz z oprogramowaniem CAD (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zarząd Powiatu Tomaszowskiego unieważnia postępowanie w zakresie zadania 3 ponieważ: podstawa prawna: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 3 ponieważ do wyznaczonego terminu na składnie ofert na realizację zadania 3 nie wpłynęła do siedziby Zamawiającego żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d i 1.2d). |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8964.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11541.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Zakup materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1e, 1.2e, 1.3e i 1.4e). |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) informuję, iż Zarząd Powiatu Tomaszowskiego unieważnia postępowanie w zakresie zadania 5, ponieważ: podstawa prawna: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5 ponieważ do wyznaczonego terminu na składnie ofert na realizację zadania 5 nie wpłynęła do siedziby Zamawiającego żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Zakup laptopów - szt. 2(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1f). |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) informuję, iż Zarząd Powiatu Tomaszowskiego unieważnia postępowanie w zakresie zadania 6, ponieważ: podstawa prawna: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 6, ponieważ do wyznaczonego terminu na składnie ofert na realizację zadania nr 6 nie wpłynęła do siedziby Zamawiającego żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Zakup materiałów eksploatacyjnych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1g). |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1923.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2487.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Trybunalskim oraz Inspektoratu ZUS w Radomsku"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





