eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaOPIEKUNA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500003484-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: OPIEKUNA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629301-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 85001916800000, ul. ul. Akademicka 12, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6813590,6813591,6705006, e-mail zamowienia.publiczne@mops-debica.pl, faks 146 705 006.
Adres strony internetowej (url): www.mops-debica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OPIEKUNA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa 4 opiekunów. Usługa opiekuna, zwanego dalej Wykonawcą, będzie realizowana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Postępowanie niniejsze prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (t. j.: z 2017r., Dz. U. poz. 1579 ze zm.), zwaną dalej ustawą lub ustawą Pzp oraz na zasadach przepisów wykonawczych do wyżej cyt. ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jedną część. Opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy dla każdej części z wyłączeniem Rozdziału IV ust. 3.5. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów ani nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy. 8. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzał dialogu technicznego. 9. Przedmiotowe zamówienie jest finansowane w całości ze środków Unii Europejskiej - Zamawiający informuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: OPIEKUNA1 DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Panek Anna
Email wykonawcy: annapanek1@op.pl
Adres pocztowy: Nagawczyna 358
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11025.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11025.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: OPIEKUNA1 DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sołowska Lilianna
Email wykonawcy: lilianna-czarna@interia.pl
Adres pocztowy: Grabiny 42H
Kod pocztowy: 39-217
Miejscowość: Grabiny
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: OPIEKUNA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stanek - Bałycz Dorota
Email wykonawcy: stad@onet.pl
Adres pocztowy: Os. Matejki 8A/3
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: OPIEKUNA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, Z TERENU MIASTA DĘBICY NA 2018 ROK - CZĘŚĆ II - W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "SENIOROM NA RATUNEK" W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 - 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stachnik Maria
Email wykonawcy: nariastachnik@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Tuwima 3/80
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią SIWZ Rozdział XIV Zamawiający przy wyborze ofert kierował się kryterium ceny brutto i kryterium doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i spełnia wymogi ustawy, SIWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 23 ustawy i art. 89 ustawy ww. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu ani odrzuceniu. W oparciu o art. 22 ust. 1 wyżej cyt. ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 82 ust. 3 ustawy treść złożonych ofert odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Działając zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy "Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia". Kryteriami oceny ofert była Cena brutto za 1 godz. usług (C) - waga 60pkt. Kryterium Doświadczenie (D) - waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych odrębnie dla każdego opiekuna, oceniana była na podstawie wykazu wykonanych usług. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych: a) do 1 roku - 0 pkt. b) powyżej 1 roku do 2 lat doświadczenia - 20 pkt. c) powyżej 2 lat do 3 lat doświadczenia - 30 pkt. d) powyżej 3 lat doświadczenia - 40 pkt. Z uwagi, że w cz. I przedmiotowego zamówienia oferty trzech Wykonawców przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert. Zamawiający w trybie art. 91 ust. 4 i ust. 6 ustawy, wezwał ich do złożenia oferty dodatkowej, której cena nie mogła być wyższa niż zaoferowana w ofercie złożonej w dniu 15 grudnia 2017 r. Mając na uwadze, że Wykonawcy ofert:2,3,4 i 5 spełniają warunki udziału w postępowaniu, złożone oferty są zgodne z przepisami ustawy oraz odpowiadają treści SIWZ oraz otrzymały najwyższą punktację w w/w kryteriach, należało uznać za najkorzystniejsze zgodnie z art. 91 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 5 ustawy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.