eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i projektu graficznofunkcjonalnego projektu Atlasu Polskich Kompozytorów oraz wdrożenie projektu w formie aplikacji internetowej, wraz ze wsparciem w zakresie SLA oraz CR dla wykonanego projektu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500003384-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i projektu graficznofunkcjonalnego projektu Atlasu Polskich Kompozytorów oraz wdrożenie projektu w formie aplikacji internetowej, wraz ze wsparciem w zakresie SLA oraz CR dla wykonanego projektu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582617-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i projektu graficznofunkcjonalnego projektu Atlasu Polskich Kompozytorów oraz wdrożenie projektu w formie aplikacji internetowej, wraz ze wsparciem w zakresie SLA oraz CR dla wykonanego projektu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/IAM/2017/08

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i projektu graficzno-funkcjonalnego projektu Atlasu Polskich Kompozytorów oraz wdrożenie projektu w formie aplikacji internetowej, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, wraz ze wsparciem w zakresie SLA oraz CR dla wykonanego projektu, a w szczególności wykonania prac polegających na: 1) Przygotowaniu projektu architektury informacji, bazującego na informacjach zgromadzonych w bazie danych Programu Polska Music (próba danych - Załącznik nr 9) 2) Przygotowaniu interaktywnej makiety uwzględniającej co najmniej 2 główne sposoby nawigacji oraz co najmniej 5 form wizualizacji danych 3) Przygotowaniu, na podstawie projektu architektury informacji, trzech koncepcji wizualnokreatywnych prezentujących koncepcję, zgodnie z którą można wykonać projekt tak, aby spełniał założenia zapisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, w szczególności: a. Był przystępny i jasny oraz łatwy w nawigowaniu dla grupy docelowej b. W spójny i jednolity sposób prezentował informacje dla wielu twórców c. Był atrakcyjny wizualnie i nadążał za bieżącymi trendami tworzenia stron www 4) Przygotowaniu finalnego projektu graficznego, prezentującego wybraną koncepcję wraz z uwzględnionymi wszelkimi uwagami zespołu projektowego. Zadanie zakłada, że w jego skład wchodzi m.in.: a. Przygotowanie brandingu projektu b. Przygotowanie projektu graficznego serwisu WWW, uwzględniającego wymagania techniczne związane z technologią RWD (co najmniej 3 wielkości ekranu) c. Przygotowanie mikrointerakcji (wszelkie animacje, preloadery, hovery i inne efekty podnoszące jakość projektu na poziomie wizualnym) 5) Przetestowaniu prototypu pod kątem funkcjonalnym i użytecznościowym, weryfikacja User Experience, wprowadzenie ewentualnych poprawek i zmian 6) Cięciu szablonów strony zgodnie z przygotowanym projektem wizualnym, w celu wypracowania tzw. Styleguide. Zakończenie tego etapu powinno skutkować dostarczeniem Styleguide w dowolnej formie (ze względu na to, że możliwości jest bardzo wiele, w zależności od wybranej technologii), ale optymalnym efektem prac jest strona demo, wizualizująca wszelkie rodzaje atomów/molekuł/organizmów/szablonów/stron - w formie dostępnej przykładowo na http://demo.patternlab.io/ 7) Technicznym wdrożeniu całości projektu graficznego. 8) Umieszczenie w obrębie serwisu treści przekazanych przez zespół projektowy - w tym wykonywanie zmian w obrębie treści w dowolnym momencie projektu, zgodnie z ustaleniami ze spotkań oraz bieżącej komunikacji projektowej. 9) Wdrożeniu panelu administracyjnego umożliwiającego edycję istniejących w aplikacji treści oraz dodawanie nowych treści. Panel administracyjny powinien również umożliwiać edycję takich elementów serwisu jak: kategorie, tagi, powiązania między twórcami, multimedia przypisane do danego twórcy etc. 10) Wykonaniu serwisu w taki sposób, aby był on dostępny na sprzęcie słabszej klasy - nie wymagał dużej wydajności np. na poizomie WebGL. 11) Wykonaniu serwisu tak, aby wszystkie funkcjonalności dostępne w wersji desktop, były również dostępne w wersji mobile. 12) Wykonaniu systemu zgodnie z wymogami WCAG 2.0/ARIA - zarówno na poziomie wizualnym, poprzez wdrożenie specjalnej wersji szablonu, jak i na warstwie technicznej, dodając do szablonu wszelkie niezbędne elementy ułatwiające poruszanie się po stronie osobom niepełnosprawnym - również w wersji nieprzystosowanej wizualnie do ich potrzeb. 13) Wdrożeniu wszelkiego typu animacji, efektów, preloaderów, zaprojektowanych na poziomie graficznym. 14) Integracji z wszelkimi wymaganymi serwisami społecznościowymi - zakres do zdefiniowania na poziomie projektu graficznego 15) Konfiguracji kont użytkowników, przypisania im odpowiednich ról, uprawnień,dostępów i metod logowania oraz edycji treści 16) Konfiguracja zabezpieczeń w systemie oraz jego aktualizacji 17) Przekazania wytycznych związanych z warstwą hardware wymaganą do bezproblemowego działania systemu 18) Przygotowania workflowu developerskiego skupiającego się na automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI) 19) Wsparcie w zakresie wprowadzania zmian w aktualnej wersji serwisu - CR (wykonanej na podstawie zamówienia wynikającego z opisanego w tym dokumencie przetargu). Planowana ilość ok. 400 h. 20) Wsparcie gwarancyjne (SLA) serwisu wykonanego na podstawie zamówienia wynikającego z opisanego w tym dokumencie przetargu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: intui Kordian Klecha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Współczesna 5 A/7
Kod pocztowy: 80-253
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202950
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kryteriami oceny ofert były: 1) kryterium ceny za prace szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ poz. 1-18 max 20 pkt. 2) kryterium ceny za SLA - max 10 pkt. 3) kryterium ceny za obsługę w zakresie zmian na stronie, nie wynikające z gwarancji (Change Request) - max 10 pkt. 4) Kryterium koncepcji kreatywnej w zakresie innowacyjności, zgodności ze zgromadzonymi danymi i wartości dodatkowej wnoszonej do zgromadzonych danych - 25 pkt. 5) Kryterium oceny metodyki procesu wytwarzania pod kątem jego zgodności z modelem UCD - max 25 pkt. 6) Warunki SLA - do wyboru z 3 możliwych opcji zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - max 10 pkt. Ceny zaproponowane przez Wykonawców w kryteriach 1-3 Wykonawca Inovatica Sp. z o.o. Sp.k.- kryterium 1 - 147600,00 PLN, kryterium 2 -1230,00 PLN, kryterium 3 - 19,68PLN Wykonawca intui Kordian Klecha - kryterium 1- 202950,00 PLN, kryterium 2 - 2460,00 PLN, kryterium 3 - 184,50 PLN


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.