Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500002797-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego: Zakup części i usług dot. napraw układów ogrzewania postojowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 51133293300000,
ul. ul. Pstrowskiego
28B,
10-602
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 537 38 11, e-mail
zamowienia@wspr.olsztyn.pl, faks
89 537 38 10.
Adres strony internetowej (url): pogotowie.olsztyn.sisco.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup części i usług dot. napraw układów ogrzewania postojowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SAP.221-25.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest zakup części i usług dot. napraw układów ogrzewania postojowego. 1 Naprawa układu ogrzewania postojowego szt 4 marki Eberspacher 2 Naprawa układu ogrzewania postojowego szt 3 marki Webasto 3 Części do naprawy ogrzewań marki Eberspacher Do łącznej kwoty 5000,00 zł 4 Części do naprawy ogrzewań marki Webasto Do łącznej kwoty 4000,00 zł
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45332200-5, 50112100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10343.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Janczar Jan Wojciechowicz, Cezary Ochranowicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11152.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej Pzp tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio (postępowanie: SAP.221-20.2017) nie została złożona żadna ofert w zakresie Części nr 9.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Utwardzenie poboczy kostką brukową betonową w ciągu drogi wojewódzkiej nr 609 na odcinku Mikołajki - Ukta administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (235)
- Malowanie farbami zabezpieczającymi, antykorozyjnymi barier stalowych oraz ceglano-betonowych na obiektach mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie
- Zakup systemu do zarządzania poprawkami bezpieczeństwa systemów operacyjnych i aplikacji
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ ŚCIEŻKI KALETY-KUCZÓW
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku położonego w Trzebiatowie przy ul. Kopernika 15, wraz z robotami towarzyszącymi, oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania prac.
- Modernizacja zwiększająca efektywność energetyczną budynków użyteczności publicznej w Gminie Pieńsk.
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.