Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500002513-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Zespół Placówek Oświatowych w Ruszczy: Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy w szacowanej ilości 50 tys. litrów w 2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Placówek Oświatowych w Ruszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 26003714800000,
ul. ul. Szkolna
2,
28230
Połaniec, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
158 655 888, e-mail
zs_ruszcza@poczta.onet.pl, faks
158 650 896.
Adres strony internetowej (url): http://www.zpor.bip.umig.polaniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy w szacowanej ilości 50 tys. litrów w 2018r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPO Ruszcza.271.02.Olej opałowy-2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy ul. Szkolna 2, 28-230 Połaniec w szacowanej ilości 50 tysięcy litrów w dostawach na przestrzeni całego 2018 roku. 2. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA: normy jakościowe: ? wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg (badana wg PN-86/C-04062), ? zawartość siarki - max. 0,10% (m/m) (badana wg PN-ISO 8754:2007, ? gęstość w temp. plus 15 °C - max. 0,8600 g/m3 (badana wg PN-EN ISO 12185:2002), ? temperatura płynięcia nie wyższa niż - (- 24 ºC), ? zawartość wody - max. 200 mg/kg (badana wg PN-EN ISO 12937:2005), ? temperatura zapłonu nie niższa niż plus 56 °C (badana wg PN-EN ISO 2719:2016-08), ? lepkość kinetyczna w temperaturze plus 20°C nie wyższa niż 6,00 mm2/s (badana wg PN-EN ISO 3104:2004), ? skład frakcyjny: - do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65 % (v/v), - do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85 % (v/v), ? barwa - czerwona. CPV- 09.13.51.00-5 olej opałowy W okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu, pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego zakupu wskazanych ilości lekkiego oleju opałowego. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w Zaproszeniu do negocjacji oraz zakresie rzeczowym zamówienia. 3. WYKONAWCA USŁUGI: 1) Wykonawca dostarczy zamówiony lekki olej opałowy do Zespołu Placówek Oświatowych w Ruszczy we wskazane miejsce na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu do tego przystosowanym tj. w autocysternach samochodowych oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiały niebezpieczne, wyposażonych w pompę lub dystrybutor z zalegalizowanym licznikiem przepływu i możliwością odczytu ilości dostarczanego paliwa oraz w wąż spustowy z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników o długości umożliwiającej swobodne przepompowanie paliwa do zbiornika. 2) Dostawa oleju odbywać się będzie w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00, po telefonicznym, za pośrednictwem e-maila lub faxu zleceniu przez Zamawiającego, który określi termin, miejsce oraz wielkość dostawy. 3) Termin dostawy nie może przekroczyć 2 dni od zlecenia: telefonicznego, za pośrednictwem e-maila lub faxu. 4) Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczonego oleju. 5) Dostarczony olej opałowy lekki winien posiadać parametry zgodne z normą PN-C-96024. 6) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego dostarczania kopii odpisu ze świadectwa jakości dostarczonego oleju. 7) W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego - Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, próbki rozjemczej oleju opałowego i skierowanie jej do badania do akredytowanego, wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości nie większej niż 2 litry do pojemnika dostarczonego przez Wykonawcę. Pojemnik z próbką oleju zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Wyniki badań są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji. W razie stwierdzenia przez akredytowane laboratorium, że olej opałowy nie spełnia wymaganych norm jakościowych wykonawca musi odebrać wadliwy olej i dostarczyć spełniający parametry jakościowe w terminie 24 godzin od dnia otrzymania wyników z laboratorium. Wykonawca pokryje także wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający związane z nabyciem, zwrotem oraz wszelkimi następstwami użycia wadliwego oleju opałowego. 8) Każda dostawa zostanie poświadczona przez przedstawiciela Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur po każdorazowym dostarczeniu oleju opałowego do ZPO w Ruszczy. 10) Podstawą do wypłacenia przez Zamawiającego należności będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura. 11) Należności Wykonawcy będą regulowane w formie polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze VAT w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury. 12) Do każdej faktury, o której mowa w pkt. 9 Wykonawca dołączy: * dowody wydania - WZ zawierające następujące informacje: * miejsce i datę zakupu * rodzaj i ilość pobranego paliwa * nazwę pojazdu * nazwisko i podpis pobierającego paliwo. 13) Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym tankowaniu wydawać WZ (wydanie kredytowe) pobranego paliwa i potwierdzał pieczęcią oraz własnoręcznym podpisem. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do wydania paliwa tylko osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego do pobierania paliwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Petrojet sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144033.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Petrojet sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144033.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie na dostawę oleju opałowego było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, wszczęte w dniu 05.12.2017r. i unieważnione w dniu 13.12.2017r.W przetargu nie wpłynęła żadna oferta.
Pierwotne warunki zamówienia w niniejszym postępowaniu nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI POŁANIEC
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla budynków położonych przy ul. Waldorffa 21 w Warszawie i ul. Lotników 1 w Sochaczewie znajdujących się w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Warszawie
- "Dostawa oleju opałowego dla Sądu Rejonowego w Kielcach w sezonie grzewczym 2025/2026"
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.