eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 pakietów (części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500002439-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej ZACISZE: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 pakietów (części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617414-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej ZACISZE, Krajowy numer identyfikacyjny 68664100000, ul. ul. Traktorzystów 42, 40695 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 025 432, e-mail dps_grazyna@wp.pl, faks 322 028 791.
Adres strony internetowej (url): www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
Adres profilu nabywcy: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 pakietów (części)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Boczek wędzony 70 kg Flaki wołowe - krojone 180 kg Golonka wieprzowe tylne 80 kg Nogi wieprzowe 80 kg Łopatka wieprzowa b/k 300 kg Wołowe z kością - szponder 100 kg Wołowe gulaszowe gat.I 120 kg Pręga wołowa 70 kg Karczek wieprzowy b/k 200 kg Żeberka wieprzowe 80 kg Słonina 15 kg Ozorki wieprzowe 60 kg Schab wieprzowy b/k 100 kg Wołowina b/k zrazowa 50 kg Kurczaki 700 kg Filet z kurczaka 325 kg Podudzie-pałka z kurczaka 400 kg Filet z indyka 80 kg Skrzydła z kurczaka 260 kg Żołądki z kurczaka 50 kg Wątroba drobiowa 100 kg Wędlina podwawelska 220 kg Parówkowa 250 kg Parówka cienka 100 kg Parówka drobiowa 80 kg Mortadela wieprzowa 120 kg Wędlina szynkowa wieprzowa 200 kg Szynka gotowana wp. np. Jaguni 150 kg Szynka biała wp. 60 kg Pieczeń rzymska wp. 80 kg Filet z indyka w ziołach 50 kg Szynka konserwowa 100 kg Polędwica sopocka 150 kg Krupniok 160 kg Szynka z indyka tostowa 80 kg Szynka drobiowa 100 kg Salceson drobiowy 40 kg Kiełbasa biała 80 kg Pasztet delikatesowy 80 kg Mielonka wieprzowa 100 kg Salceson wiejski 40 kg Krakowska 100 kg Śląska 220 kg Kurczak faszerowany 60 kg Rolada schabowa 50 kg Rolada z kurczaka 50 kg Kurczak królewski 40 kg Filet pieczony z kurczaka 30 kg Wędlina kminkowa 100 kg Brukselka 2.50kg gat.I 16 szt. Brokuły 2.50kg gat.I 80 szt. Barszcz ukraiń. 2.50kg gat.I 10 szt. Fasola szparagowa zielona 2.50kg gat.I 40 szt. Fasola szparagowa żółta 2.50kg gat.I 40 szt. Marchew kostka 2.50kg gat.I 10 szt. Mieszanka 7- skł. 2.50kg gat.I . 30 szt. Szpinak 2.0kg gat.I 40 szt. Kalafior 2.50kg gat.I 12 szt. Włoszczyzna paski 2.50kg gat.I 100 szt. Paprykarz 2.50kg gat.I 40 szt. Mieszanka kompotowa 2.50kg gat.I 180 szt. Wiśnia drylowana 2.50kg gat.I 10 szt. Truskawka mrożona 2.50kg gat.I 20 szt. Śliwka drylowana 2.50kg gat.I 20 szt. Placki ziemniaczane 20szt. 1.0kg 150 szt. Pierogi,kartacze z mięsem 2.50kg 150 szt. Kluski śląskie 2.50kg 40 szt. Uszka z mięsem 2.50kg 40 szt. Porzeczka czarna 2,50kg gat.I 180 szt. Pierogi z serem 2.50kg 20 szt. Dżem truskawkowy 250g-300g 350 szt. Dżem czarna porzeczka 250g-300g 350 szt. Dżem brzoskwiniowy 250g-300g 200 szt. Dżem morelowy 250g-300g 200 szt. Dżem ananasowy 250g-300g 150 szt. Powidła śliwkowe ok.310g 25 szt. Jogurt naturalny 150g-175g 1500 szt. Jogurt naturalny 300g-400g 250 szt. Jogurt owocowy 150g 2000 szt. Kefir 200g-250g 2300 szt. Masło extra 82% tł. 200g 5700 szt. Mleko 2% 0,9 l - folia 11000 szt. Mleko 2% 1,0 - karton 200 szt. Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł. 160 szt. Margaryna mleczna 250g. 1000 szt. Olej 1,0 l rzepakowy 130 szt. Olej 0,5 l rzepakowy 30 szt. Pasztet drobiowy 50g 2000 szt. Ser żółty twardy salami kl.I 50 kg Ser żółty pełnotłusty typu gouda z dziurami kl.I 60 kg Ser topiony 50g 7000 szt. Ser homogenizowany naturalny 150g 1600 szt. Ser kanapkowy twarogowy 100g 400 szt. Śmietana 18% 200g 1000 szt. Twaróg półtłusty 500 kg Ser homog.owocowy 140g -150g 3500 szt. Twaróg ziarnisty - lekki 150g 720 szt. Ser domowy smażony chudy 120 kg Śmietana spray 250g 50 szt. Kaszka z owocami 130g 700 szt. Deser ryżowy 150g 50 szt. Deser serniczkowy 150g 700 szt. Ser pleśniowy camembert 120g 100 szt. Masło roślinne kubek 250g 60 szt. Dżem 25g 800 szt. Bułka tarta 60 kg Bułka pszenna 50 g 15800 szt. Baton 400 g 7 szt. Chleb mieszany 1.10 kg 6050 szt. Chałki 350 g 2400 szt. Chleb razowy z mąki graham typu 1850 - 800 g 650 szt. Ciasto jogurtowe z owocami 80 kg Ciasto jogurtowe z serem i owocami 30 kg Ciasto piernikowe z powidłami i kremem budyniowym 30 kg Drożdżówki 80-100 g (ser,budyń,marmolada) 1200 szt. Pączki 80g 200 szt. Budyń 40g 1300 szt. Bazylia 20g 50 szt. Zioła prowansalskie 20g 50 szt Tymianek 20g 50 szt Herbatniki 100g 600 szt Cynamon 15g 150 szt Cukier 1600 kg Cukier puder 12 kg Ciastka w czekoladzie 42 kg Ciastka kruche 20 kg Krakersy 20 kg Cukier waniliowy 16g 150 szt Czekolada mleczna 100g 30% kakao 100 szt Czekolada gorzka 100g 60% kakao 300 szt Ciastka b / c 70-125g 900 szt Przyprawa do piernika 20g 20 szt Soda oczyszczona 30 szt Gałka muszkatołowa 10g 10 szt Galaretka owocowa 75g 350 szt Herbata expresowa 50szt. 100% Ceylon 200 szt Herbata liściasta 100g 1000 szt Imbir 20g 15 szt. Kminek mielony 20g 100 szt Kasza jęczmienna średnia 150 kg Kasza gryczana 80 kg Kasza manna 150 kg Kawa inka 150g 450 szt Kleik ryżowy 160g 80 szt Kisiel 40g 120 szt Kawa rozpuszczalna granulowana 200g 20 szt Liść laurowy 10g 60 szt Makaron nitki-tradycyjny 150 kg Makaron gwiazdka 100 kg Makaron świderki, łazanka,kolanka,muszelka 100% durum 250 kg Mąka pszenna 300 kg Musztarda 210g 500 szt Majeranek 10g 100 szt Majonez 250g 60 szt Mąka ziemniaczana 150 kg Przyprawa w płynie typu ,,Magii" 1,0 l 60 szt Miód 25g 5250 szt Miód sztuczny 380g 10 szt Napój kakaowy 300g 200 szt Kakao naturalne 100g 60 szt Ocet spirytusowy 500 ml 30 szt Pieprz ziołowy 20g 50 szt Pieprz mielony czarny 20g 250 szt Płatki kukurydziane 250g 200 szt Płatki owsiane 500g 250 szt Pierniki w czekoladzie 30% kakao 50 kg Proszek do pieczenia 30g 200 szt Papryka mielona słodka 20g 130 szt Ryż biały długoziarnisty 240 kg Sól 220 kg Suchary b/c 285g 100 szt Przyprawa do potraw 200g 65 szt Wafle w czekoladzie 42 kg Wafle z nadzieniem 42 kg Wafle ryżowe 100g 130 szt Ziele angielskie 15g 100 szt Żelatyna 50g 160 szt Makrela wędzona 120 kg Miruna b/s SHP 100 kg Dorsz atlantycki (czarniak) SHP 50 kg Filet śledziowy ala matjas 80 kg Filet śledziowy opiekany 150 kg Paluszki rybne - złote 300 g 20 szt Filet śledziowy w pomidorach 170 g 600 szt Filet z makreli w pomidorach 170 g 600 szt Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g 300 szt Filet śledziowy w oleju 170 g 200 szt Filet z makreli w oleju 170 g 200 szt Karp patroszony b/głowy 50 kg Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g) 19000 szt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15112000-6, 15131130-5, 15331100-8, 15500000-5, 15332290-3, 15400000-2, 15811000-6, 15800000-6, 15200000-0, 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa mięsa wołowego i wieprzowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18331.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU John Paweł John
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Źródlana 5 Grotniki
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19248.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19248.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21206.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13255.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Grażyna Umińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mochnackiego 11/5
Kod pocztowy: 41-907
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13917.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13917.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14379.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30530.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU John Paweł John
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grotniki ul. Źródlana 5
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32056.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32056.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41383.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12685.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Mrożonek Śnieżynka Renata Idzikowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ślizów 93
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13319.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13319.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15970.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa nabiału, dżemów, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roslinnych oraz konserw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83315.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtowe Centrum Dystrybucyjne Stawiki Piotr Świątek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sosnowiecka 17
Kod pocztowy: 40-337
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89980.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89980.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100826.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24894.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PSS Społem
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Rynek 12
Kod pocztowy: 40-954
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26362.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26362.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49888.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22997.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 2a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25947.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25947.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30417.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14174.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Laguna Kazimiera Nowakowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obroki 130
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14883.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14883.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17844.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11970.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polmag S.C. Andrzej Wątroba, Grzegorz Jędrzejko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. I Armii Wojska Polskiego 7-48
Kod pocztowy: 43-303
Miejscowość: Bielsko Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12568.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12568.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.