Ogłoszenie z dnia 2018-01-02
Ogłoszenie nr 500000337-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych : "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących (Zadanie Nr 1), materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych (Zadanie Nr 2), materiałów eksploatacyjnych i tonerów (Zadanie Nr 3) oraz dostawa druków (Zadanie nr 4) dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018"
z możliwością składania ofert częściowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624870-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy NIP: 839-31-87-470 Adres: ul. Wodna 20/2, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 841-59-12 faks: 59 841-59-15 e-mail: cuw@kobylnica.pl bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
Szkoła Podstawowa w Kobylnicy, NIP: 839-28-55-455 Adres: ul. Główna 63, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 841-52-12 faks: 59 841-59-17 e-mail: sekretariat@spkobylnica.pl
Szkoła Podstawowa w Sycewicach, NIP: 839-28-50-268 Adres: ul. Szkolna 1, Sycewice,76 - 251 Kobylnica telefon: 59 811-14-21 e-mail: gims@wp.pl
Szkoła Podstawowa w Kończewie im. Jana Kochanowskiego, NIP: 839-10-36-548 Adres: ul. Szkolna 1, Kończewo, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 846-23-85 e-mail: szkola_konczewo@poczta.onet.pl
Szkoła Podstawowa w Słonowicach im. Książąt Pomorskich, NIP: 839-17-21-787 Adres: ul. Słonowice 4, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 846-27-59 e-mail: spslonowice@op.pl
Szkoła Podstawowa w Kwakowie im. Polskich Olimpijczyków, NIP: 839-13-23-905 Adres: ul. Słupska 5, Kwakowo, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 846-20-80 e-mail: spkwakowo@op.pl
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy, NIP: 839-17-33-589, Adres: ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 842 99 75,email : ops@opskobylnica.pl
Urząd Gminy Kobylnica, NIP: 839-29-17-268 Adres: Główna 20, 76-251 Kobylnica, Tel: (59) 842 90 70, email: sekretariat@spkobylnica.pl , w tym również Straż Gminna w Kobylnicy - adres: ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 841 07 55, email: sg@kobylnica.pl
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 175/2017 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 22.09. 2017 roku w sprawie wyznaczenia Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy do przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę pn.: "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących (Zadanie Nr 1), materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych (Zadanie Nr 2) oraz materiałów eksploatacyjnych i tonerów (Zadanie Nr 3) dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018" Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia informacji udzieli: Bożena Szyszko tel. 59 841-59-12 wew. 120, e-mail m.szyszko@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl 2) w zakresie procedury: Katarzyna Chojnacka tel. 59 841-59-12 wew. 120, e-mail k.chojnacka@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 365696881,
ul. Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 841 59 12, e-mail
cuw@kobylnica.pl, faks
59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy NIP: 839-31-87-470 Adres: ul. Wodna 20/2, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 841-59-12 faks: 59 841-59-15 e-mail: cuw@kobylnica.pl bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących (Zadanie Nr 1), materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych (Zadanie Nr 2), materiałów eksploatacyjnych i tonerów (Zadanie Nr 3) oraz dostawa druków (Zadanie nr 4) dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018" z możliwością składania ofert częściowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW-DOR.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA KAŻDEGO ZADANIA ROZDZIAŁ 3 SIWZ Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących (Zadanie Nr 1), materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych (Zadanie Nr 2), materiałów eksploatacyjnych i tonerów (Zadanie Nr 3) oraz dostawa druków (Zadanie nr 4) dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018. 3.2 Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 30.19.20.00-1 Wyroby biurowe CPV 30.19.70.00-6 Drobny sprzęt biurowy CPV 30.12.51.10-5 Toner do drukarek laserowych / faksów CPV 22.00.00.00-0 - Druki i produkty podobne 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadania Nr 1: sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica 2) Zadania Nr 2: sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica 3) Zadania Nr 3: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych i tonerów dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica 4) Zadanie Nr 4: sukcesywna dostawa druków dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica 3.4 Oferty można składać w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech lub czterech części zamówienia (Zadań). 3.5 Zakres przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych Zadań obejmuje dostawę do: 1) Urzędu Gminy Kobylnica - adres: Główna 20, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 842 90 70, email : kobylnica@kobylnica.pl, w tym również Straż Gminna w Kobylnicy - adres: ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 841 07 55, email: sg@kobylnica.pl 2) Centrum Usług Wspólnych - adres: ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 841 59 12, email: cuw@kobylnica.pl 3) Ośrodka Pomocy Społecznej - adres: ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 842 99 75, email: ops@opskobylnica.pl 4) Szkoły Podstawowej w Kwakowie - adres: ul. Słupska 5, 76-251 Kwakowo, telefon: (59) 846 20 80, email: spkwakowo@op.pl 5) Szkoły Podstawowej w Kończewie - adres: ul. Szkolna 1, 76-251 Kończewo, telefon: (59) 846 23 85, email: szkola_konczewo@poczta.onet.pl 6) Szkoły Podstawowej w Słonowicach - adres: Słonowice 4, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 846 27 59, email: spslonowice@op.pl 7) Szkoły Podstawowej w Sycewicach - adres: ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice, telefon: (59) 811 14 21, email: gims@wp.pl 8) Szkoły Podstawowej w Kobylnicy - adres: ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 841 52 12, email: sekretariat@spkobylnica.pl 3.6 Wymagania dotyczące realizacji dostaw w ramach: 1) Zadania Nr 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica a) Zakres ilościowy i rodzajowy oraz wymagania dotyczące przedmiotu dostawy wskazano szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na rok 2018 w Załączniku Nr 1A do SIWZ b) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i asortymentowego dostawy do 50 % wartości zamówienia wskazanego w Załączniku Nr 1A do SIWZ z zachowaniem cen jednostkowych. Określone w Załączniku Nr 1A do SIWZ ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot dostawy są szacowanymi wielkościami zamówienia i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do ilości faktycznie zamawianych materiałów przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, c) Artykuły biurowe, piśmienne i maszyny liczące muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe, piśmienne i maszyny liczące na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń w ramach poszczególnych dostaw, d) Warunki realizacji zamówienia: ? Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie w okresie realizacji umowy w postaci dostaw częściowych wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy każdorazowo wskazane będzie w zleceniu przesłanym do Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ) faxem lub pocztą elektroniczną ? Wykonawca dostarczy zamówione artykuły (dostawę częściową) w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zlecenia wykonania dostawy częściowej - zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w części I: pkt 1 ppkt 3 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania zlecenia w dniu jego przekazania. e) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w tym: ? do Urzędu Gminy: w poniedziałek w godzinach od 09:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 ? do pozostałych jednostek organizacyjnych: od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 Jeżeli termin dostawy przypadnie w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, f) W przypadku stwierdzenia wad lub braku towaru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wskutek pisemnej reklamacji płatnika (faks, e-mail) towaru wolnego od wad lub towaru brakującego, niezwłocznie, tj. maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić płatnikowi (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania wyżej wymienionego zgłoszenia w dniu jego przekazania, g) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować wartościowo i ilościowo limity zrealizowane przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania analitycznego zestawienia w terminie do 15 każdego miesiąca. Zestawienie zawierające dane dotyczące bieżącej realizacji umowy będzie składane w formie pisemnej oraz elektronicznej poszczególnym płatnikom, h) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie produktu od określonego producenta, służy określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, celu użytkowego jakimi powinny charakteryzować się produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zadania Nr 2 - sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica a) Zakres ilościowy i rodzajowy oraz wymagania dotyczące przedmiotu dostawy wskazano szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na rok 2018 w Załączniku Nr 1B do SIWZ, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i asortymentowego dostawy do 50 % wartości zamówienia wskazanego w Załączniku Nr 1B do SIWZ z zachowaniem cen jednostkowych. Określone w Załączniku Nr 1B do SIWZ ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot dostawy są szacowanymi wielkościami zamówienia i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do ilości faktycznie zamawianych materiałów przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, c) Materiały papiernicze muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego, d) Warunki realizacji zamówienia: ? Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie w okresie realizacji umowy w postaci dostaw częściowych wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy każdorazowo wskazane będzie w zleceniu przesłanym do Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ) faxem lub pocztą elektroniczną ? Wykonawca dostarczy zamówione artykuły (dostawę częściową) w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zlecenia wykonania dostawy częściowej - zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w części I: pkt 2 ppkt 3 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania zlecenia w dniu jego przekazania, e) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w tym: ? do Urzędu Gminy: w poniedziałek w godzinach od 09:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 ? do pozostałych jednostek organizacyjnych: od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 Jeżeli termin dostawy przypadnie w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, f) W przypadku stwierdzenia wad lub braku towaru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wskutek pisemnej reklamacji płatnika (faks, e-mail) towaru wolnego od wad lub towaru brakującego, niezwłocznie, tj. maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić płatnikowi (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania wyżej wymienionego zgłoszenia w dniu jego przekazania, g) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować wartościowo i ilościowo limity zrealizowane przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania analitycznego zestawienia w terminie do 15 każdego miesiąca. Zestawienie zawierające dane dotyczące bieżącej realizacji umowy będzie składane w formie pisemnej oraz elektronicznej poszczególnym płatnikom, 3) Zadania Nr 3 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych i tonerów dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica a) Zakres ilościowy i rodzajowy oraz wymagania dotyczące przedmiotu dostawy wskazano szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na rok 2018 w Załączniku Nr 1C do SIWZ b) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i asortymentowego dostawy do 50 % wartości zamówienia wskazanego w Załączniku Nr 1C do SIWZ z zachowaniem cen jednostkowych. Określone w Załączniku Nr 1C do SIWZ ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot dostawy są szacowanymi wielkościami zamówienia i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do ilości faktycznie zamawianych materiałów przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, c) Wszystkie materiały eksploatacyjne, tonery i ich elementy składowe muszą być oryginalne fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, nienoszące śladów użytkowania, z terminem gwarancji co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń w ramach poszczególnych dostaw, z wyjątkiem sytuacji, gdy termin gwarancji producenta na dostarczone artykuły jest dłuższy niż wyżej wskazany, d) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pustych pojemników i innych zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia oraz poddanie ich recyklingowi lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) Odbiór zużytych tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych następować będzie wraz z dostawą nowej partii artykułów biurowych. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności, h) Warunki realizacji zamówienia: ? Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie w okresie realizacji umowy w postaci dostaw częściowych wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy każdorazowo wskazane będzie w zleceniu przesłanym do Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ) faxem lub pocztą elektroniczną, ? Wykonawca dostarczy zamówione artykuły (dostawę częściową) w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zlecenia wykonania dostawy częściowej - zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w części I: pkt 3 ppkt 3 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania zlecenia w dniu jego przekazania, i) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w tym: ? do Urzędu Gminy: w poniedziałek w godzinach od 09:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 ? do pozostałych jednostek organizacyjnych: od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 Jeżeli termin dostawy przypadnie w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, j) W przypadku stwierdzenia wad lub braku towaru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wskutek pisemnej reklamacji płatnika (faks, e-mail) towaru wolnego od wad lub towaru brakującego, niezwłocznie, tj. maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić płatnikowi (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania wyżej wymienionego zgłoszenia w dniu jego przekazania, f) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować wartościowo i ilościowo limity zrealizowane przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania analitycznego zestawienia w terminie do 15 każdego miesiąca. Zestawienie zawierające dane dotyczące bieżącej realizacji umowy będzie składane w formie pisemnej oraz elektronicznej poszczególnym płatnikom, g) Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być oznakowane logiem producenta drukarki, zapakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem). Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były kompatybilne z urządzeniami wskazanymi w Załączniku Nr 1C do SIWZ oraz w żaden sposób nie ograniczały współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobników tonera. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zamienniki dla wskazanych pozycji od 1 do 84 w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1C do SIWZ. Przez zamiennik Zamawiający rozumie toner o porównywalnej, lecz nie gorszej jakości i niemniejszej pojemności jak oryginał, kompatybilny z danym modelem drukarki. h) Nazwy własne urządzeń (marka, model), do których zamawiane są materiały eksploatacyjne wskazane w Załączniku Nr 1C do SIWZ zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia celem zapewnienia nabywania materiałów eksploatacyjnych o parametrach technicznych zapewniających kompatybilność techniczną. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego, z zastrzeżeniem lit. g powyżej, i) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie produktu od określonego producenta, służy określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, celu użytkowego jakimi powinny charakteryzować się produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. 4) Zadania Nr 4 - sukcesywna dostawa druków do Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica a) Zakres ilościowy i rodzajowy oraz wymagania dotyczące przedmiotu dostawy wskazano szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na rok 2018 w Załączniku Nr 1D do SIWZ b) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i asortymentowego dostawy do 50 % wartości zamówienia wskazanego w Załączniku Nr 1D do SIWZ z zachowaniem cen jednostkowych. Określone w Załączniku Nr 1D do SIWZ ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot dostawy są szacowanymi wielkościami zamówienia i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do ilości faktycznie zamawianych materiałów przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, c) Druki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego, d) Warunki realizacji zamówienia: ? Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie w okresie realizacji umowy w postaci dostaw częściowych wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy każdorazowo wskazane będzie w zleceniu przesłanym do Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ) faxem lub pocztą elektroniczną ? Wykonawca dostarczy zamówione artykuły (dostawę częściową) w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zlecenia wykonania dostawy częściowej - zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w części I: pkt 4 ppkt 3 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania zlecenia w dniu jego przekazania, e) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w tym: ? do Urzędu Gminy: w poniedziałek w godzinach od 09:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 ? do pozostałych jednostek organizacyjnych: od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 Jeżeli termin dostawy przypadnie w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, f) W przypadku stwierdzenia wad lub braku towaru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wskutek pisemnej reklamacji płatnika (faks, e-mail) towaru wolnego od wad lub towaru brakującego, niezwłocznie, tj. maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić płatnikowi (faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania wyżej wymienionego zgłoszenia w dniu jego przekazania, g) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować wartościowo i ilościowo limity zrealizowane przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania analitycznego zestawienia w terminie do 15 każdego miesiąca. Zestawienie zawierające dane dotyczące bieżącej realizacji umowy będzie składane w formie pisemnej oraz elektronicznej poszczególnym płatnikom. 3.8 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30197000-6, 30125110-5, 22000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1) Zadania Nr 1: sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych i maszyn liczących dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38691.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "RODAN" Sp. z o.o., 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 Oddział Słupsk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37772.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadania Nr 2: sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukującego i urządzeń kserograficznych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18034.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "RODAN" Sp. z o.o., 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 Oddział Słupsk,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19590.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadania Nr 3: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych i tonerów dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
229712.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ."RODAN" Sp. z o.o., 60-201 Poznań, ul. Górecka 17 Oddział Słupsk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241304.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadania Nr 4: sukcesywna dostawa druków dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica na rok 2018. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12870.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU DRUK Piotr Lewicki,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11438.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych - Etap II (zadanie nr 1 i zadanie nr 2)
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, druków, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek II
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2026 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero (postępowanie z podziałem na 2 części)
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.