To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-02
Ogłoszenie nr 500000225-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług dozoru w dwóch obiektach przy ul. Gen. J. Bema 91 i przy al. Solidarności 102 w okresie 20.12.2017 r. - 30.11.2018r. na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614226-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500060022-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 201088200000,
ul. ul. Gen. J. Bema
91,
01233
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 571 50 30, e-mail
zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl, faks
22 571 50 50.
Adres strony internetowej (url): www.ops-wola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług dozoru w dwóch obiektach przy ul. Gen. J. Bema 91 i przy al. Solidarności 102 w okresie 20.12.2017 r. - 30.11.2018r. na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP-MBS-351-28/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dozorowania w dwóch obiektach Zamawiającego: a. w siedzibie Ośrodka przy ul. Gen. J. Bema 91 - budynek dwukondygnacyjny, wolno stojący, o powierzchni ogólnej 1071 m2, w którym na parterze mieści się duży hol. Pomieszczenia biurowo- administracyjne znajdują się na parterze i piętrze, wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany, b. w siedzibie Ośrodka przy Al. Solidarności 102 - budynek jednokondygnacyjny, o powierzchni użytkowej 452 m2, niepodpiwniczony. Pomieszczenia biurowo - administracyjne wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w następujący sposób: a. Część pierwsza: świadczenie usług dozorowania w siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91 w Warszawie. Dyżury będą pełnione całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Szacowana łączna liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy wynosi 8 304 godziny; b. Część druga: świadczenie usług dozorowania w siedzibie Ośrodka przy al. Solidarności 102 w Warszawie. Dyżury będą pełnione we wszystkie dni robocze w godzinach 7.00 - 20.00. Szacowana łączna liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy wynosi 3 346 godzin. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby godzin o maksymalnie 10 %, w zależności od faktycznych potrzeb. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dni i godzin pełnienia dyżurów przez pracowników Wykonawcy, która nie wpłynie na wielkość zamówienia. Zmiana harmonogramu nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, w ramach przewidzianej liczby godzin pracy. Zmiana ta nie stanowi zmiany treści umowy i nastąpi w drodze wymiany pism. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do realizacji przedmiotu zamówienia: koordynatora zamówienia oraz nie mniej niż 5 osób pełniących dyżury dla części I zamówienia i co najmniej 4 osoby pełniące dyżury dla części II. Osoby te muszą być przeszkolone w zakresie pełnionych obowiązków, sprawne fizycznie i intelektualnie, a także nie być karane. 6. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) w zakresie czynności dozorowania w wyżej wymienionych obiektach, w okresie 20.12.2017 r. - 30.11.2018 r., na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie (czynności wykonywane zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres zamówienia . Termin realizacji zamówienia: 29.12.2017 r. - 30.11.2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, we wzorze umów stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 98341140-8
Dodatkowe kody CPV: 98341120-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług dozorowania w siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91 w Warszawie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128296.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Ochrony "Pantera" Bogdan Grzelecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150859.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług dozorowania w siedzibie Ośrodka przy al. Solidarności 102 w Warszawie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48003.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Ochrony "Pantera" Bogdan Grzelecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61610.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Węgrzce Osiedle, Nowy Glinnik Osiedle, Gliwice, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 4 części
- Dostawa zestawów ratownictwa medycznego PSP R-1 wraz z szynami Kramera i deskami ortopedycznymi na potrzeby Samorządu Województwa Mazowieckiego
- Wsparcie techniczne licencji Oracle
- Dostawa aparatu do przyśpieszonych badań starzeniowych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych i wirtualnej centrali
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego w Oławie
- Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym znajdującego się w zarządzie WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17 w 2026r.
- Obsługa portierni w budynku "A" i "B" Sądu Okręgowego w Łodzi oraz w Sądzie Rejonowym w Łęczycy i Łowiczu
- Kompleksowa usługa ochrony osób i mienia Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu przy ul. Krakowskiej 24
- Usługi dozorowania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Całodobowa usługa ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Oleśnicy
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.