eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskZakup używanej koparki gąsienicowej z ramieniem i łyżką do skarpowania dla potrzeb składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000026-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Zakup używanej koparki gąsienicowej z ramieniem i łyżką do skarpowania dla potrzeb składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632632-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza 4, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.plonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup używanej koparki gąsienicowej z ramieniem i łyżką do skarpowania dla potrzeb składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparki gąsienicowej z ramieniem i łyżką do skarpowania dla potrzeb składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)rok produkcji - nie wcześniej niż w 2006 roku, b)moc silnika 160 - 180 kM, c)masa maszyny nie mniejsza niż 22 Mg, d)szerokość koparki nie większa niż 3 m, e)wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie kabiny, f)fabrycznie nowy dwudzielny wysięgnik o długości nie mniejszej niż 16,5 m, g)nowa łyżka skarpowa o szerokości nie mniejszej niż 1,8 m i pojemności nie mniejszej niż 0,6 m3, h)w pełni sprawne regenerowane podwozie, i)nowe łańcuchy, j)nowe koła napinające, k)nowe lub regenerowane rolki podtrzymujące i jezdne, l)nowe koła napędowe, m)gąsienice o szerokości min 600 mm, n)liczba mth: nie więcej niż 6000, o)maszyna po przeglądzie serwisowym oraz wymianie olejów i filtrów. 3.Pozostałe wymagania Zamawiającego: a)Maszyna musi być sprawna technicznie, użytkowo i gotowa do pracy na składowisku odpadów. b)Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych zawartych w ofercie poprzez dokonanie oględzin maszyny i sprawdzenie jej stanu technicznego (maszyna musi znajdować się na terenie RP). c)Zamawiający zastrzega sobie również prawo do dokonania sprawdzenia przez powołanego przez siebie niezależnego biegłego rzeczoznawcę. d)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 6 m-cy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Z uwagi na to, że Gwarancja stanowi jedno z ustalonych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert, Wykonawca, który zaproponuje więcej niż 6 miesięcy gwarancji uzyska dodatkowe punkty. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w Rozdziale 14 siwz. e)Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji maszyny. f)Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi w jęz. polskim oraz katalog części zamiennych oraz fabryczną deklarację zgodności CE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 270000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS MARKO SERWIS Maszyny Budowlane mgr inż. Marek Draczyński
Email wykonawcy: marek.draczynski@outlook.com
Adres pocztowy: ul. J. Grussa 18
Kod pocztowy: 85-796
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 332100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332100
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.