To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Brzeg: Wykonanie oświetlenia na skwerze przy ul. Piastowskiej w Brzegu- skwer Dworcowy
Numer ogłoszenia: 49999 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 13636 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia na skwerze przy ul. Piastowskiej w Brzegu- skwer Dworcowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia na skwerze przy ul. Piastowskiej w Brzegu - skwer Dworcowy /działka nr 870/6 i 887/6/. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej, którą stanowią: projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w szczególności do: - wykonania linii kablowej zasilającej oświetlenie skweru, - zakupu i montażu pojedynczych słupów oświetleniowych wraz z oprawą w ilości 6 sztuk, - zakupu i montażu podwójnego słupa oświetleniowego wraz z oprawa, w ilości 1 sztuki, - zakupu i montażu stacji transformatorowo-rozdzielczej, - wykonania pomiarów kontrolnych, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu robót. Całość robót określonych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi. Nie dopuszcza się udziału podwykonawców. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z umową dokumentacją projektową, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne, powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych i w art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. u. z 2004 r. nr 92, poz. 881), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 11.08.2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym Dz. U. z 2004 r. nr 198, poz. 2041. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Zamawiającego, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do dziennika budowy. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego uwzględniając czasookres niezbędny do usunięcia wady. Wykonawca zobowiązuje się scedować warunki gwarancji i rękojmi na Zamawiającego na jego żądanie nieodpłatnie po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach nie gorszych niż określone we wzorze umowy. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji lub rękojmia, Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie, uwzględniając czas niezbędny do ich usunięcia. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu służy prawo do powierzenia wykonania tych robót osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a - zwłoki w wykonaniu całości prac określonych niniejszą umową w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 2 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 3 wzoru umowy. b. zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust 2 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniem § 17 ust. 4 b wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki: a - w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia, b - zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony z winy której dokonano odstąpienia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42063,36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: NAZWA: nie dotyczy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo ADREL Ryszard Adaszyński
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo ADREL Ryszard Adaszyński
- Przedsiębiorstwo ADREL Ryszard Adaszyński, ul. Cegielniana 3, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 42063,36
- Oferta z najniższą ceną: 42063,36 / oferta z najwyższą ceną: 42063,36
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Remont DP 1136 O odc. od m. Mąkoszyce do DK 39
- Remont DP 1193 O ul. Piastowskiej i ul. Łokietka w Brzegu na odc. km 2+805 - 3+120
- Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Grodków
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Brzegu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont i odtworzenie infrastruktury socjalno - bytowej i magazynowej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu - usuwanie skutków powodzi 2024 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana słupów i opraw na obwodnicy śródmiejskiej we Wrocławiu w ciągu ul. Kuklińskiego, Jeziorańskiego i w ciągu mostu Milenijnego dla Gminy Wrocław
- Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED
- "Utworzenie ogrodu kieszonkowego na terenie Kazimierzy Wielkiej" w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy Wielkiej.
- ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWA I MONTAŻ POMP CIEPŁA, KOTŁÓW I STANOWISKA DO BADANIA TURBIN WODNYCH W RAMACH PROJEKTU "DOSTOSOWANIE ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ ZAWODOWYCH W POWIECIE BYTOWSKIM"
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





