Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Brzeg: Wykonanie oświetlenia na skwerze przy ul. Piastowskiej w Brzegu - skwer Dworcowy
Numer ogłoszenia: 13636 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia na skwerze przy ul. Piastowskiej w Brzegu - skwer Dworcowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia na skwerze przy ul. Piastowskiej w Brzegu - skwer Dworcowy /działka nr 870/6 i 887/6/. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej, którą stanowią: projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w szczególności do: - wykonania linii kablowej zasilającej oświetlenie skweru, - zakupu i montażu pojedynczych słupów oświetleniowych wraz z oprawą w ilości 6 sztuk, - zakupu i montażu podwójnego słupa oświetleniowego wraz z oprawa, w ilości 1 sztuki, - zakupu i montażu stacji transformatorowo-rozdzielczej, - wykonania pomiarów kontrolnych, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu robót. Całość robót określonych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi. Nie dopuszcza się udziału podwykonawców. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z umową dokumentacją projektową, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne, powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych i w art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. u. z 2004 r. nr 92, poz. 881), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 11.08.2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym Dz. U. z 2004 r. nr 198, poz. 2041. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Zamawiającego, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do dziennika budowy. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego uwzględniając czasookres niezbędny do usunięcia wady. Wykonawca zobowiązuje się scedować warunki gwarancji i rękojmi na Zamawiającego na jego żądanie nieodpłatnie po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach nie gorszych niż określone we wzorze umowy. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji lub rękojmia, Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie, uwzględniając czas niezbędny do ich usunięcia. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu służy prawo do powierzenia wykonania tych robót osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a - zwłoki w wykonaniu całości prac określonych niniejszą umową w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 2 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 3 wzoru umowy. b. zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust 2 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniem § 17 ust. 4 b wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki: a - w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia, b - zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony z winy której dokonano odstąpienia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali co najmniej dwa zadania związane z robotami budowlanymi związanymi z budową oświetlenia o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 50.000,00 zł oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a/Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b/Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będą to roboty związane z budową oświetlenia o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 50.000,00 zł - w wykazie należy ująć co najmniej dwa takie zadania - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d/oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: -czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności elektrycznej -czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, e/kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót, f/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h/pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 -300 Brzeg, Biuro Urbanistyki i Ochrony Środowiska, pokój nr 1 budynek B..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 -300 Brzeg, Biuro Podawcze Prater budynek A, parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Remont DP 1136 O odc. od m. Mąkoszyce do DK 39
- Remont DP 1193 O ul. Piastowskiej i ul. Łokietka w Brzegu na odc. km 2+805 - 3+120
- Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Grodków
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Brzegu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont i odtworzenie infrastruktury socjalno - bytowej i magazynowej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu - usuwanie skutków powodzi 2024 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana słupów i opraw na obwodnicy śródmiejskiej we Wrocławiu w ciągu ul. Kuklińskiego, Jeziorańskiego i w ciągu mostu Milenijnego dla Gminy Wrocław
- Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED
- "Utworzenie ogrodu kieszonkowego na terenie Kazimierzy Wielkiej" w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy Wielkiej.
- ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWA I MONTAŻ POMP CIEPŁA, KOTŁÓW I STANOWISKA DO BADANIA TURBIN WODNYCH W RAMACH PROJEKTU "DOSTOSOWANIE ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ ZAWODOWYCH W POWIECIE BYTOWSKIM"
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





