eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezUsługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-08

Łobez: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 498720 - 2012; data zamieszczenia: 08.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika , ul. Spokojna 4, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3974370, faks 91 3974370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobezsp2@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników Dziecięcej Akademii Rozwoju- projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia: 1). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością. 2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr 3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie 4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy 5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy 6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną 7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego 8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć 9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem 11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły 13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji: a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć c) - karty czasu pracy 14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną 15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu 16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach 17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa 18. Zajęcia mogą się odbywać równolegle w tych samych godzinach - Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, rozwijających zainteresowania wynosi 45 min, a godz. zajęć specjalistycznych 60 min. - zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487) 19. Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających zainteresowania, zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna, rewalidacja, logopedia, socjoterapia) 20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.07.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu. b) Biuro Projektu mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika 2 w Łobzie, przy ul Spokojnej 4, 73-150 Łobez. c)Zamówienie będzie wykonywane w Biurze Projektu, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu oraz w innym dowolnym miejscu niezbędnym do wykonywania zakresu obowiązków (np. wyjazdy monitorujące, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, tj. Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie). d) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii. e). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamówienie składa się z 7 części, w tym: Część 7. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 8. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. V Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 9. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 17. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 28. Koło Młodych Dziennikarzy dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z: doskonaleniem umiejętności stylistyczno- językowych uczestników zajęć, redagowaniem gazety szkolnej Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera); wydanie min. trzech numerów gazety szkolnej (od września 2012 r. do czerwca 2015 r.) Część 30. Język niemiecki- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 31. Język angielski lub niemiecki /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Prowadzący: nauczyciel języka angielskiego lub niemieckiego Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: o a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, o b) posiadania wiedzy i doświadczenia, o c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. o o 2. Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli: o a). dysponują co najmniej jedną osobą, która: o b) posiada odpowiednie wykształcenie dla danej części o 1) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć rozwijających z matematyki dla klas IV-VI: o a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z matematyki) o b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela o c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. o 2) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia Koła Młodych Dziennikarzy dla klas IV-VI: o a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka polskiego lub osoba z wykształceniem edytorskim/ humanistycznym) o b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela o c) Minimum status nauczyciela mianowanego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. o 3) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć: - wyrównawczych z języka niemieckiego dla klas IV-VI - rozwijających z języka angielskiego lub niemieckiego dla klas IV-VI o a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka angielskiego i/lub niemieckiego) o b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela o c) Minimum status nauczyciela kontraktowego 4)warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia - zajęć terapeutycznych dla klas IV-VI - zajęć rewalidacyjnych - warsztatów socjoterapeutycznych dla klas IV- VI: o a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym o b) ukończenie studiów/ kursu pedagogicznego z zakresu terapii pedagogicznej lub psychologicznej lub socjoterapii lub oligofrenopedagogiki o b) Minimum 2-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela o c) Minimum status nauczyciela kontraktowego o d) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lobezsp2@wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Spokojna 4 73-150 Łobez..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Spokojna 4 73-150 Łobez.(sekretariat) z adnotacją: Oferta na Ogłoszenie nr ...... Nie otwierać do dnia 14.12.2012 do godz. 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dziecięca Akademia Rozwoju realizowany z Działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.