Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Warszawa: Usługa doradcza w formie Contact Center oraz budowę wiedzy Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej
Numer ogłoszenia: 498520 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki , Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradcza w formie Contact Center oraz budowę wiedzy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych dla Użytkowników - z wykorzystaniem: - systemu Call Center - wraz z dedykowanym numerem telefonicznym, - systemu Live Chat - czat tekstowy, - systemu Wirtualny doradca - inteligentny system informatyczny zdolny do interakcji i rozmów z Użytkownikami w trybie 24/7/365, w zakresie funkcjonowania Systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obejmujących w szczególności udzielanie odpowiedzi przez konsultantów Wykonawcy na pytania Użytkowników dotyczące obsługi i użytkowania Systemu CEIDG. oraz - budowa Bazy wiedzy informacyjnej (FAQ) dla Użytkowników, - budowa Bazy pomocy kontekstowej dla Użytkowników. Dla wszystkich trzech ww. systemów wspólnym elementem będzie semantyczna baza wiedzy - dostępna zarówno dla operatorów i Użytkowników. Operator Call Center korzysta z bazy w celu udzielenia informacji Użytkownikowi i jednocześnie ma możliwość zaprezentowania mu wybranych treści (skrypt, FAQ). Podobnie operator Live Chata korzysta z bazy na tych samych zasadach co operator Call Center,z jednoczesną możliwością przekierowania rozmowy do systemu Wirtualnego doradcy wraz z wyświetleniem wybranych treści (skrypt, FAQ). Wirtualny doradca wykorzystuje bazę semantyczną na tych samych zasadach co operator Call Center w sposób automatyczny, z jednoczesną możliwością przekierowania rozmowy do operatora Call Center lub operatora Live Chata. Wykonawca w ramach integracji systemów Call Center, Live Chat i Wirtualny doradca, w ramach jednej platformy, stworzy 3 stopniowy, hierarchiczny system obsługi, tj.: - pierwsza linia - system Wirtualnego doradcy, który jest w stanie odpowiedzieć poprawnie na najczęściej zadawane przez Użytkowników pytania, - druga linia - operatorzy Live Chat, operator odpowiada na bardziej szczegółowe pytania klientów, na które nie jest w stanie odpowiedzieć Wirtualny doradca, - trzecia linia, działająca równolegle z pierwszą i drugą - operatorzy Call Center. Linia telefoniczna, dla wszystkich Użytkowników. Na cele obsługi procesów Zamawiającego Wykonawca zbuduje dedykowany zespół składający się minimum z pięciu konsultantów Wykonawcy, w tym 1 konsultant z wykształceniem wyższym pełniący równocześnie rolę kierowniczą dla całego zespołu oraz 1 konsultant z biegłą znajomością języka angielskiego umożliwiającą obsługę połączeń telefonicznych oraz połączeń w zakresie czata tekstowego. Osoby wykonujące prace w ramach zespołu nie będą angażowane do obsługi jakichkolwiek innych zadań w godzinach pracy wyznaczonych przez Zamawiającego (...) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zazwiera Załącznik nr 3 do projektu umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług doradczych, z wykorzystaniem systemu Live chat lub Wirtualny Doradca o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto każdy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 osobami, które będą pełnić funkcję konsultantów posiadającymi: - doświadczenie w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące systemu CEIDG; - wykształcenie min. średnie; - dobrą znajomość prawa gospodarczego; -biegłą znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: - zmiany terminu uruchomienia usługi doradczej - w przypadku opóźnienia w uruchomienia usługi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - zmiany liczby Konsultantów Wykonawcy i godzin ich pracy - w przypadku wystąpienia zmian legislacyjnych powodujących potrzebę zmiany w działaniach informacyjnych Systemu CEIDG lub uzasadnionego żądania Wykonawcy, o ile zmiany nie wpłyną na poprawne świadczenie usług doradczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Gospodarki
Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 376
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ministerstwo Gospodarki Plac Trzech Krzyży 3/5 00-507 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) 2007- 2013, osi priorytetowej VII Społeczeństwo informacyjne- Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i montaż trzech urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i bieżących napraw agregatów prądotwórczych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie PIB
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.