Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Łódź: świadczenie publicznie dostępnych usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych
Numer ogłoszenia: 498256 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi , ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, faks 042 6338389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie publicznie dostępnych usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy świadczącego publicznie dostępne usługi telefoniczne będącym przedsiębiorcą telekomunikacyjnym w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Nazwy komórek organizacyjnych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi, wykaz numerów urządzeń końcowych, adresy ich instalacji jak również rodzaj dostępu do publicznej sieci telekomunikacyjnej przedstawia załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.Połączenia przychodzące i wychodzące: głosowe oraz przesyłanie faksów musi być wykonywane za pośrednictwem publicznej sieci telekomunikacyjnej z wyłączeniem transmisji VoIP. Postępowanie nie obejmuje usług związanych z dostępem do internetu. Zamawiający nie może być obciążony żadnymi kosztami wynikającymi ze zmiany Wykonawcy - Operatora.Świadczone w ramach niniejszego zamówienia usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: - abonamenty za 27 łączy analogowych, 3 łącza cyfrowe oraz 2 MSN, - połączenia lokalne i strefowe, - połączenia międzystrefowe - połączenia do sieci telefonii komórkowej, - połączenia międzynarodowe, - połączenia na numery informacyjne 800 i 801, - połączenia do biura numerów. Roczny czas trwania połączeń przedstawiony w załączniku nr 7 do specyfikacji obliczony w oparciu o faktyczny czas połączeń zrealizowanych w wybranych 6 - ciu miesiącach 2013 r. (maj-październik) powinien być traktowany jako szacunkowy i służyć ma wyłącznie do obliczenia wartości oferty w części odnoszącej się do kryterium wyboru jakim jest cena oferty w oparciu o oferowane przez Wykonawcę stawki za jedną minutę połączenia, abonamenty i opłaty mające charakter stały - regulowane cyklicznie w okresach rozliczeniowych. Oznacza to, że rzeczywisty czas trwania połączeń w trakcie obowiązywania umowy może być inny od obliczonego w sposób teoretyczny. Sytuacja taka nie będzie miała wpływu na wysokość cen jednostkowych za połączenia, wysokość abonamentów i innych opłat w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni: a/ zachowanie dotychczasowej numeracji numerów telefonów, b/ zachowanie sprawności technicznej oraz dotychczasowych parametrów łączy, c/ możliwość bezpłatnego wykonywania połączeń na skrócone numery alarmowe do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, służb miejskich, służb informacyjno - interwencyjnych administracji państwowej np. 112; 999; 998; 997; 995, 994; 992; 991; 987, 986; 985, 984, oraz usług bezpłatnych d/ możliwość korzystania z informacji o numerach telefonicznych abonentów na terenie Polski a także infolinii o numerach rozpoczynających się od cyfr 0800 i 0801 oraz skróconych czterocyfrowych do służb informacyjnych np. 9491, 9436, 9434, 9627, 9288 itp., e/ sekundowe naliczanie czasu realizowanych połączeń telefonicznych bez opłat inicjacyjnych za rozpoczęcie połączenia dla wszystkich taryf, f/ stosowanie jednolitej stawki za połączenia przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia dla wszystkich numerów abonenckich, g/ bezpłatne zablokowanie prezentacji numerów telefonicznych u abonenta wywoływanego dla wszystkich połączeń realizowanych z danego zakończenia sieci, h/ bezpłatną blokadę połączeń z numerami o podwyższonych opłatach 070; 040; 030, oraz 020, i/ nieodpłatne dokonanie preselekcji i możliwość automatycznego wyboru prefiksu Wykonawcy (Operatora), j/ dostarczanie Zamawiającemu w cyklach miesięcznych faktur wraz ze skróconym rozliczeniem zrealizowanych usług (specyfikacją) dla poszczególnych numerów abonenckich w formie papierowej. Specyfikacja powinna zawierać informację o wysokości abonamentu, ilości zrealizowanych połączeń wychodzących i czasu ich trwania dla poszczególnych rodzajów połączeń oraz pozostałych usług zrealizowanych w okresie rozliczeniowym, k/ możliwość dostępu do bilingów połączeń zrealizowanych z poszczególnych numerów abonenckich Zamawiającego w systemie online w formacie umożliwiającym export danych do arkusza kalkulacyjnego Excel lub ich nieodpłatne przesyłanie przez Wykonawcę w wersji elektronicznej na adres poczty e-mail: da-lodz@piorin.gov.pl l/ nienaliczanie opłat za połączenia między jednostkami organizacyjnymi z numerów abonenckich należących do Zamawiającego objętych postępowaniem, ł/ wsparcie techniczne w postaci opiekuna technicznego, m/ możliwość zgłaszania awarii na bezpłatny numer telefonu Wykonawcy, n/ bezpłatne usuwanie awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili jej zgłoszenia, o/ możliwość ewentualnej zmiany lokalizacji numeru abonenckiego, oraz realizację innych oferowanych usług w oparciu o aktualny cennik Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej są wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
: Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat - przed upływem terminu składania ofert - świadczył tego rodzaju usługę dla przynajmniej trzech podmiotów, a okres wykonywania usługi, dla każdego z podmiotów, wynosił minimum 1 rok. W ofercie należy podać dla każdego ze świadczeń jego wartość, datę i miejsca jego realizacji wraz z dokumentami wystawionymi przez Zamawiających, na rzecz których w/w usługi zostały zrealizowane, potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), że na dzień składania ofert spełnia warunki wynikające z treści art. 22 ust.1 p.z.p
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw będących przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do ilości przedmiotu zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania między innymi, w wyniku decyzji organów władzy o zmianach organizacyjnych administracji rządowej w województwie lub zmianach wynikających z procedur wewnętrznych odnoszących się do sposobu udzielania przez Zamawiającego zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lodz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WIORiN Łódź, ul. Siewna 13a 94-250 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:15, miejsce: WIORiN Łódź, ul. Siewna 13a 94-250 Łódź - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.