Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Toruń: USŁUGA W ZAKRESIE DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI ORAZ MONITORINGU WYSTĘPOWANIA SZKODNIKÓW W OBIEKTACH POŁOŻONYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH w m. TORUŃ, INOWROCŁAW, CIECHOCINEK i WŁOCŁAWEK
Numer ogłoszenia: 498182 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI ORAZ MONITORINGU WYSTĘPOWANIA SZKODNIKÓW W OBIEKTACH POŁOŻONYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH w m. TORUŃ, INOWROCŁAW, CIECHOCINEK i WŁOCŁAWEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitoring aktywności szkodników w obiektach wojskowych na terenie m. Toruń i Inowrocław na bazie 747 szt. urządzeń/sprzętu przeznaczonego do tego celu. 2. Usługa deratyzacji w obiektach wojskowych na terenie m. Toruń, Inowrocław, Ciechocinek oraz Włocławek o łącznej powierzchni 117595,92 m2. 3. Deratyzacja studzienek kanalizacyjnych w ilości 467 szt. 4. Usługa dezynsekcji w obiektach wojskowych na terenie m. Toruń i Inowrocław o łącznej powierzchni 80834,78 m2. 5. Zamgławianie kanałów wentylacyjnych. 6. Likwidacji gniazd os i szerszeni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ, temu samemu Wykonawcy, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości: - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny postępowania). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy zdeponować w kasie JW 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w ust. 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 2). 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie dezynsekcji, deratyzacji oraz monitoringu występowania szkodników w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: 50 000,00 zł. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów wymienionych w części IX ust. 1 pkt 1.3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a/ wykaże, iż posiada pojazdy niezbędne do realizacji przedmiotowych usług, spośród których przynajmniej jeden pojazd będzie dopuszczony do transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego z przeznaczeniem do utylizacji wraz z załączeniem uwierzytelnionego dokumentu /z roku bieżącego/ wystawionego przez uprawnione organy /instytucje weterynaryjne/ o dopuszczeniu tego pojazdu do transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego z przeznaczeniem do utylizacji. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów wymienionych w części IX ust. 1 pkt 1.4 i 1.5. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a/ potwierdzi, iż dysponuje osobami /co najmniej 1 osoba/ posiadającymi odpowiednie kwalifikacje (zaświadczenia, certyfikaty) potwierdzające, że osoby wskazane w jego wykazie odbyły szkolenia lub kursy z zakresu deratyzacji, dezynsekcji oraz systemu HACCAP i posiadają aktualne zaświadczenia lekarskie dopuszczające do wykonywania przedmiotowej usługi;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50 000,00 zł. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów wymienionych w części IX ust. 1 pkt 1.2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.12wog.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620, 87 - 100 Toruń, ul. Okólna 37 Kancelaria Jawna, bud. nr 97, pok. nr 11, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres JW 4620.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- Dostawa analizatora widma o częstotliwościach z zakresu radiowego i mikrofalowego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SP ZOZ MSWIA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie Krytej Pływalni w Dąbrowie Tarnowskiej w 2026 roku
- Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowych usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów- w podziale na 6 części.
- DZP.26.258.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynku administracyjno-socjalnego oraz budynku wagowego w Zakładzie Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





