To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Regimin: Numer sprawy: 22/12. Nazwa zadania:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁÓWKO O DŁ. OKOŁO 300M
Numer ogłoszenia: 497936 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 444374 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie, Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 22/12. Nazwa zadania: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁÓWKO O DŁ. OKOŁO 300M.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁÓWKO O DŁ. OKOŁO 300M Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PVC PN 10 DN90mm o łącznej długości L=320,0 mb. Zaprojektowany rurociąg należy włączyć do istniejącej sieci PVC 110 mm montując trójnik żel. koł. DN 100/80/100 oraz zasuwę żel. koł. Dn 80 mm. Za zasuwą DN 80 należy zamontować trójnik żel. koł. DN 80/80/80 oraz zasuwę odcinającą DN 80 odcinającą hydrant podziemny DN 80 mm (zamontowany na poboczu drogi). Na trasie zaprojektowanego rurociągu należy zamontować hydranty nadziemne DN 80 mm z zasuwami odcinającymi - szt. 2 Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarze robót w formacie pliku PDF zamieszczonego na naszej stronie (www.regimin.pl)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 42.13.11.60 - Hydranty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH DLA POTRZEB ROLNICTWA W MŁAWIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH DLA POTRZEB ROLNICTWA W MŁAWIE
- ZAKŁAD USŁUG WODNYCH DLA POTRZEB ROLNICTWA W MŁAWIE, UL. NOWA 40, 06-500 MŁAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48624,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18468,40
Oferta z najniższą ceną: 18468,40 / Oferta z najwyższą ceną: 30296,78
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
więcej: Hydranty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.