eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZaprojektowanie, dostawa, montaż, nadzór nad uruchomieniem układu analizy próbek w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie (numer referencyjny zamówieniaFCZ-P018-10-ACZ-00001)



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Częstochowa: Zaprojektowanie, dostawa, montaż, nadzór nad uruchomieniem układu analizy próbek w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie (numer referencyjny zamówienia: FCZ-P018-10-ACZ-00001)
Numer ogłoszenia: 49700 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fortum Częstochowa S.A. , ul. Brzeźnicka 32/34, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. +48 34 3680460, faks +48 34 3256007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fortum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamawiający sektorowy: produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostawa, montaż, nadzór nad uruchomieniem układu analizy próbek w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie (numer referencyjny zamówienia: FCZ-P018-10-ACZ-00001).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, dostawa, montaż, nadzór nad uruchomieniem układu analizy próbek w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III SIWZ - Specyfikacja Techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (czyli publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 10 dostaw analizatora, który jednocześnie jest w stanie mierzyć przewodność całkowitą, kwasową oraz pH lub stężenie amoniaku na podstawie przewodności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązaniu są przedłożyć następujące dokumenty: I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). II. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW /Tom I SIWZ/, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia), a jeśli dotyczy: także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 3 załącznika nr 2 do IDW /Tom I SIWZ/. III. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. 1.2) a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW /Tom I SIWZ/ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w zał. nr 3 do IDW zostały wykonane należycie. IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I: (i) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (ii) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. IV. (i) (ii) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. IV, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia: nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fortum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 15 B, 02-676 Warszawa , Polska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 12:00, miejsce: : ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 15 B, 02-676 Warszawa Polska, Recepcja, IV p.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do niniejszego zamówienia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655) nie stosuje się, gdyż wartość zamówienia sektorowego nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - dla dostaw i usług. Zasady prowadzenia niniejszego postępowania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie Zamawiającego. Punkt kontaktowy: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o. ul. Postępu 15 B 02-676 Warszawa. faks +48 (0) 22 / 430 26 01 Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: a) w zakresie merytorycznym - Tomasz Maliszewski, tel. 022 430-27-15, email: tomasz.maliszewski@ilf.com (w dni robocze); b) w sprawach dotyczących procedury - Tomasz Kusy, tel. 022 430-26-23, email: tomasz.kusy@ilf.com (w dni robocze).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.