Ogłoszenie z dnia 2006-09-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: dostawa aparatów rtg wraz z zestawem do kontroli jakości Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Robert Misiak, Anna Jastrzębska, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, fax 025 6444483, e-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz-siedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.spzoz-siedlce.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatów rtg wraz z zestawem do kontroli jakości. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedlce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa stacjonarnego, uniwersalnego, analogowego aparatu rtg,, z możliwością ucyfrowienia; wyposażonego w 2 lampy i 3 stanowiska; Zadanie nr 2Dostawa przewoźnego, analogowego aparatu rtg, z możliwością ucyfrowienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada znak CE; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ponizej 137 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadać niezbędna wiedzę i doswiadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie załaczonych do oferty dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiająca wymaga: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 6)sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. ocena techniczna 25 3. warunki gwarancji i serwisu 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: nr konta 96 1500 1663 1216 6002 0370 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 11:05, sala konferencyjna Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa stacjonarnego aparatu rtg. 1) Krótki opis: Dostawa stacjonarnego, uniwersalnego, analogowego aparatu rtg, z możliwością ucyfrowienia; wyposażonego w 2 lampy i 3 stanowiska: stół do zdjęć kostnych, statyw do zdjęć płucnych, ściankę diagnostyczną oraz zestaw do kontroli jakości W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do: - bezpłatnej instalacji aparatury w pracowni RTG Zamawiającego; - wykonania na swój koszt wszystkich koniecznych prac związanych z montażem aparatu; - bezpłatnego szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego; - przeprowadzenia na własny koszt testów akceptacyjnych po dostawie i instalacji aparatu rtg (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005r w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej.) - w przypadku wystąpienia konieczności wykonania, ewentualnych prac związanych z adaptacją pracowni dla potrzeb oferowanego aparatu, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie dostawy kosztów w/w robót; - ewentualne prace adaptacyjne, Wykonawca wykonuje we własnym zakresie, pod nadzorem Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami techniczno-budowalnymi pracowni RTG Zamawiającego, w celu zaoferowania aparatu gwarantującego optymalną pracę, zarówno samego urządzenia jak i obsługi. Instalacja i użytkowanie aparatu nie mogą być związane z koniecznością wykonania prac budowlanych, naruszających konstrukcję budynku, w którym znajduje się pracownia RTG. W przypadku zaoferowania aparatu z zawieszeniem sufitowym, dopuszcza się tylko jego montaż na istniejących kotwach sufitowych o wytrzymałości przewidzianej do obciążeń do 150 kg. Oferowany aparat winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2006 Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania aparatu: - którego konstrukcja pochodzi sprzed 2003r, - aparatu testowego; - aparatu powystawowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 500000. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. ocena techniczna 25 3. warunki gwarancji i serwisu 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa przewoźnego, analogowego aparatu rtg z możliwością ucyfrowienia. 1) Krótki opis: W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do: - bezpłatnej instalacji aparatury w pracowni RTG Zamawiającego;- bezpłatnego szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego; - przeprowadzenia na własny koszt testów akceptacyjnych po dostawie i instalacji aparatów rtg (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005r w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej.) Oferowany aparat winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2006 Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania aparatu: - którego konstrukcja pochodzi sprzed 2003r, - aparatu testowego; - aparatu powystawowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 100000. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. ocena techniczna 25 3. warunki gwarancji i serwisu 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3615W ul. Kościuszki w m. Mordy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.