Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Krotoszyn: Dostawa pojemników metalowych SM110 na odpady stałe dla PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 49652 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, fax 062 7228000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników metalowych SM110 na odpady stałe dla PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę pojemników metalowych SM 110 na odpady stałe a) pojemniki SM-110 l na kółkach - 200 szt. b) pojemniki SM-110 l bez kółek - 200 szt. 2. Pojemniki należy dostarczyć na magazyn zamawiającego przy ul. Rawickiej 41 w Krotoszynie. 3. Wymagania i dane techniczne podane zostały w załącznikach nr 4 i 5 w siwz. Pojemniki, które nie spełnią wymagań przedstawionych w zał. Nr 4 i 5 nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego, a umowa zerwana.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.81.00 - Lekkie pojemniki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.81.00 - Lekkie pojemniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty oraz ich kompletność metodą spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy tj. zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa a art. 25 ust. 1 pzp. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki kontraktowe: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Wizualizacja pojemników. Warunki podmiotowe: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29.01.04r. Pzp. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację usługi, będącej przedmiotem przetargu. 4.Wykaz ważniejszych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. 5. Dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. Rawicka 41 63-700 Krotoszyn pokój nr 10 sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





