eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych powierzchni 6 471 m2 utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. i będących ich własności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Stargard Szczeciński: Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych powierzchni 6 471 m2 utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. i będących ich własnością o powierzchni 22 792 m2
Numer ogłoszenia: 49650 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11382 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych powierzchni 6 471 m2 utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. i będących ich własnością o powierzchni 22 792 m2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robot obejmuje następujące czynności, które dotyczą: Śniadeckiego 11 Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku obejmują w szczególności: 1.przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, , usuwanie pajęczyn i kurzu oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach. 2.codziennie sprzątanie korytarzy klatki schodowej, świetlicy, oraz tarasów 3.codzienne sprzątanie oraz mycie środkami dezynfekującymi typu np. Domestos lub środkami o podobnym działaniu wc wspólnego i znajdujących się tam urządzeń sanitarnych, glazury i terakoty. 4. raz w tygodniu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi, korytarzy znajdujących się na parterze budynku i świetlicy 5.dwa razy w miesiącu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi podestów, poręczy, sieni, korytarzy, drzwi kl. schodowych, schodów, parapetów 6.raz w miesiącu konserwacja powierzchni wyłożonych wykładziną PCV i linoleum środkami przeznaczonymi do tego celu np. Plast-Eko,Sidolux lub podobnymi 7.raz w miesiącu mycie tarasów wodą ze środkami myjącymi typu Sidolux lub innymi podobnymi do mycia terakoty, w okresie zimowym przy dodatniej temperaturze 8.raz na kwartał mycie okien i przeszklonych powierzchni środkami do tego przeznaczonymi. 9.dwa razy w roku na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie listopada i grudnia mycie środkami do tego przeznaczonymi kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku. 10.sprzątanie i mycie w budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny zostać zakończone do godz. 13°°. 11.sprzątanie obowiązuje w dni robocze, jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach obejmują w szczególności: 1.codziennie: sprzątanie podwórzy, parkingu, osłon śmietnikowych , drogi wewnętrznej i innych miejsc gromadzenia nieczystości, zbieranie śmieci, papierków, zgrabiania w miarę potrzeby opadowych liści z obsługiwanych zieleńców przydomowych. Po zgrabieniu liści należy worki z odpadami umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w razie wystąpienia opadów ciągłych śnieg powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów śnieg powinien być usunięty z tarasów oraz parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowany przy krawędzi chodnika jeżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. 2.systematyczna likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojść, ścieżki rowerowej ,przy krawężnikach oraz opaskach budynku 3.ręczne odchwaszczanie terenów wokół drzew, krzewów wolnostojących oraz żywopłotów, sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, 4.podlewanie trawników, a w okresach suszy również drzew, krzew i innych nasadzeń z częstotliwością zapewniającą ich właściwe utrzymanie i w sposób zapobiegający ich schnięciu. Powyższe czynności należy wykonywać przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego i z ujęć poboru wody wskazanych przez Zamawiającego. 5.systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. 6.sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów w okresie zimowym ponadto usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem, 7.raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października oraz raz w miesiącu- w okresie od 01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia. 8.do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 9.sprzątanie chodników, latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7°° rano. Nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi. 10.wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki, środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 11.oprócz obsługi budynków i terenów polegającej na letnim i zimowym utrzymania porządku i czystości, do obowiązków Wykonawcy należy również:: informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji, pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców, dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych, rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu, roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat, II Śniadeckiego 1A,B,C, Śniadeckiego 3A,B,C, Śniadeckiego 5A,B, Śniadeckiego 2A,B, Tańskiego 8 A,B, Tańskiego 10, A,B, Przedwiośnie79-81-83, Szymanowskiego 56. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków 1.przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, , usuwanie pajęczyn i kurzu i wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach. 2.codziennie sprzątanie korytarzy, schodów, kl. schodowych, 3.dwa razy w miesiącu sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, suszarni, wózkarni 4.dwa razy w miesiącu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi ,podestów, poręczy, drzwi klatek schodowych(wspólnego użytku), sieni, korytarzy, schodów. 5.raz na kwartał sprzątanie strychów 6.dwa razy w roku na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie listopada i grudnia mycie środkami do tego przeznaczonymi lamperii, okien na klatkach schodowych, kloszy oświetlenia na klatkach schodowych, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 7.sprzątanie oraz mycie musi się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny być zakończone do godz.13.00 natomiast sprzątanie obowiązuje w dni robocze , jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa , Wykonawca zobowiązany jest zleconą usługę wykonać co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych na zieleńcach przydomowych , dojściach, chodnikach obejmują w szczególności codzienne: 1 sprzątanie podwórzy, parkingów, osłon śmietnikowych, i innych miejsc gromadzenia nieczystości 2 zbieranie śmieci, papierków, zgrabiania w miarę potrzeby opadowych liści z obsługiwanych zieleńców przydomowych .Po zgrabieniu liści należy worki z odpadami umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego 3 sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła , innych przedmiotów zagrażającemu bezpieczeństwu użytkowników 4 w warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej wokół obiektów 5 systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni worki do koszy na śmieci 6 sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów a w okresie zimowym ponadto usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypanie piaskiem 7 w razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany przy krawędzi chodnika, 8 jeżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska 9 raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października, raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystość stałych dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi 10 likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojściach, przy krawężnikach oraz opaskach budynków 11 ręczne odchwaszczanie terenów wokół drzew krzewów wolnostojących oraz żywopłotów( za wyjątkiem Śniadeckiego 1a,b,c, Śniadeckiego 3a,b w okresie od 1 marca 2010 do 31 lipca 2010 oraz Śniadeckiego 5a,b w okresie od 1 marca 2010 do 31 grudnia 2011r 12 podlewanie trawników, a w okresach suszy również drzew, krzew i innych nasadzeń z częstotliwością zapewniającą ich właściwe utrzymanie i w sposób zapobiegający ich schnięciu. Powyższe czynności należy wykonywać przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego i z ujęć poboru wody wskazanych przez Zamawiającego (za wyjątkiem Śniadeckiego 1a,b,c, Śniadeckiego 3a,b w okresie od 1 marca 2010 do 31 lipca 2010 oraz Śniadeckiego 5a,b w okresie od 1 marca 2010 do 31 grudnia 2011r.) 13 sprzątanie latem chodników i parkingów Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00 natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu , lodu i błota nawierzchni chodników , parkingów i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7.00 rano-nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi 14 zgłaszanie na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników w poszczególnych posesjach oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia. 15 do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych i w ich otoczeniu Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 16 wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki, środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 17 oprócz obsługi budynków i terenów polegających na letnim i zimowym utrzymaniu porządku i czystości do obowiązków Wykonawcy należy również: informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i pomocy w wykryciu sprawców dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domów: aneksy -powiadomienia o zmianie opłat, roczne rozliczenie wody..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN S.C. Stanisław Pustelnik,Janina Wróblewska , Katarzyna Piechowska-Kluczek, Sprzątanie ,Instalacje Wewnętrzne w Budynkach, ul. Okrzei 8, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410918,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 399680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 568864,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.