eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie rozbudowy budynku magazynu odczynników chemicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 75

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Poznań: Wykonanie rozbudowy budynku magazynu odczynników chemicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 75
Numer ogłoszenia: 49644 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy budynku magazynu odczynników chemicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 75.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozebranie istniejącego budynku o powierzchni 80,0m2 i wybudowanie na jego miejscu nowoczesnego małego, podręcznego magazynu dla przechowywania odczynników chemicznych. 3.2. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonego : a) Projektu budowlano-wykonawczego autorstwa biura STUDIO Linea Sikorski, Chmielewski, b) SIWZ, c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje branże: a) budowlaną, b) instalacje elektryczne, c) instalacje sanitarne. 3.3.1. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) rozbiórkę istniejącego budynku, b) roboty budowlane przy wznoszeniu nowego budynku c) zagospodarowania bezpośredniego otoczenia wraz z utwardzeniem placu oraz dojazdu z kostki betonowej. 3.3.2. Zakres instalacji elektrycznych obejmuje : a) inst. oświetlenia i gniazd wtyczkowych 1-faz., b) inst. zasilania wentylacji, c) połączenia wyrównawcze, d) inst. odgromowa, ochrona przeciwporażeniowa - dodatkowa e) dodatkowo wyposażenie magazynu w instalację sygnalizacji dźwiękowej i wizualnej zamontowanej na elewacji frontowej. Syrena z lampą sygnalizacyjna połączona z eksplozymetrem. 3.3.3. Zakres instalacji sanitarnych obejmuje : a) inst. wodociągowa, b) inst. kanalizacji sanitarnej, c) inst. ogrzewcza, d) inst. kanalizacji deszczowej oraz odwodnienia dachu, e) inst. wentylacji mechanicznej) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.. Zamawiający wymaga udzielenia pięcioletniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy jest zobowiązany dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy w wersji papierowej. Podstawowe dane budynków: Powierzchnia zabudowy 150,70m2 Powierzchnia użytkowa 122,77m2 Wysokość 3,5m-4,5m Kubatura 580,2m3 Lokalizacja : na zapleczu budynku Katedry Chemii zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 75. Działka 1/6. B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Projekt budowlano-wykonawczy autorstwa biura STUDIO Linea Sikorski, Chmielewski, 2. SIWZ, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Ślepe kosztorysy - jako materiał pomocniczy. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Wymagane parametry techniczne: Materiały zastosowane muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. E. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. usuwanie gruzu na zewnątrz budynku, wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. dozorowanie budowy; 4. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 5. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 6. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; 7. uzgadnianie prowadzenia robót z kierownikiem Działu Technicznego Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie robót ogólnobudowlanych. W zakresie robót instalacji elektrycznych i sanitarnych Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GADOMEX Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budowlanych i Remontów, ul Rakoniewicka, 60-111 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1142613,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 595046,50

  • Oferta z najniższą ceną: 595046,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1258905,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.