Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Środa Śląska: Wykonywanie wycen nieruchomości i innych usług związanych z określeniem wartości nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 49610 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wycen nieruchomości i innych usług związanych z określeniem wartości nieruchomości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonywanie operatów szacunkowych praw do nieruchomości gruntowych i lokalowych, a także innych usług związanych z określaniem wartości nieruchomości lub nakładów poniesionych na nieruchomości w odniesieniu nieruchomościami z zasobu Skarbu Państwa oraz zasobu Powiatu Średzkiego zlecanych do realizacji w okresie: kwiecień 2009r. - marzec 2011 - w zakresie wynikającym z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego . 2.1. Przedmiot zamówienia w zakresie wycen nieruchomości obejmuje następujące zadania : 1. Wycena nieruchomości gruntowych, niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży 2. Wycena nieruchomości gruntowych, zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży 3. Wycena nieruchomości gruntowych, niezabudowanych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, zarządu lub użytkowania nieruchomości 4. Wycena nieruchomości gruntowych, zabudowanych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, zarządu lub użytkowania nieruchomości 5. Wycena nieruchomości gruntowych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości 6. Wycena nieruchomości gruntowych w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub zbycia nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego 7. Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla celów wywłaszczenia lub zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, a także wypłaty odszkodowań za grunty zajęte pod drogi lub wydzielone pod drogi. 8. Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych dla celów wywłaszczenia lub zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, a także wypłaty odszkodowań za grunty zajęte pod drogi lub wydzielone pod drogi. 9. Wycena nieruchomości gruntowych dla celów innych niż wymienione w pkt. 1-8 10. Wycena lokali mieszkalnych 11. Wycena lokali użytkowych 12. Wycena nieruchomości nietypowych i specjalnego przeznaczenia (podzadania od a/ do g/) 13. Sporządzanie opracowań dotyczących określania przeciętnych, oczekiwanych, jednostkowych wartości rynkowych powierzchni gruntów w odniesieniu do jednorodnych grup nieruchomości (rodzajów użytków ewidencyjnych) występujących na określonym obszarze ewidencyjnym 14. Wycena wartości rynkowej nakładów ulepszeniowych na nieruchomość poniesionych przez jej posiadacza - dla celów rozliczeń umownych 15. Wycena ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości - służebności gruntowe, służebności osobiste, prawo użytkowania. 2.2. Zakres zamówienia w zakresie wycen nieruchomości: 1. W odniesieniu do pkt. 1-12 oraz pkt. 14-15 wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: a) Ustalenie z Zamawiającym celu, przedmiotu i zakresu wyceny. b) Oględziny wycenianej nieruchomości, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz zebranie opinii jej użytkowników na temat stanu przedmiotu wyceny lub zakresu i sposobu korzystania z ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości), które mogą mieć wpływ na oszacowanie wartości tejże nieruchomości (nakładów, ograniczonego prawa rzeczowego do tej nieruchomości). c) Dokonanie wyceny praw do nieruchomości lub stosownego udziału w prawach do nieruchomości - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych d) Sporządzenie 2 egzemplarzy operatu szacunkowego w odniesieniu do każdej nieruchomości lub każdego współużytkownika nieruchomości - zgodnie z przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz przy uwzględnieniu ewentualnych dodatkowych wymagań Zamawiającego związanych z uszczegółowieniem lub udokumentowaniem danych zawartych w operacie szacunkowym, określanych każdorazowo w zleceniu na wykonanie wyceny określonej nieruchomości 2. Ponadto w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 10 i 11 wymagane będzie: a) Wcześniejsze skonsultowanie z Zamawiającym metodologii wyceny - w przypadku lokali użytkowych b) Sporządzenie rzutów funkcjonalno-przestrzennych - w przypadku lokali mieszkalnych i użytkowych. c) Obliczenie udziałów w częściach wspólnych budynku i gruncie - w przypadku lokali mieszkalnych i użytkowych. 3. W stosunku do zadania określonego w pkt. 13 wymagane będzie wykonanie 1 egz. opracowania dotyczącego określenia przeciętnej, oczekiwanej, jednostkowej wartości rynkowej powierzchni gruntów dla nieruchomości reprezentatywnej w odniesieniu do jednorodnej grupy nieruchomości (rodzajów użytków ewidencyjnych) występującej na określonym obszarze ewidencyjnym, jak również określenie zakresu odchyleń od w/w oczekiwanej wartości rynkowej np. w postaci odchylenia standardowego (przedział, w którym zawierać się będzie w/w przeciętna, oczekiwana, jednostkowa wartość rynkowa). W ramach opracowania określonego w pkt. 13 niezbędne będzie również podanie założeń przyjętych do opracowania, opis nieruchomości reprezentatywnej względem istotnych cech rynkowych, ogólna charakterystyka ewentualnego zróżnicowania nieruchomości względem istotnych cech rynkowych w ramach zadanej jednorodnej grupy nieruchomości, syntetyczne omówienie zastosowanej metodologii obliczeń i wyników przeprowadzonej analizy oraz podanie ewentualnych zastrzeżeń 4. W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 14 wymagane będzie sporządzenie specyfikacji zakresu i obmiaru dokonanych nakładów ulepszeniowych - w standardzie stosowanym w kosztorysach uproszczonych robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Formularz ofertowy - wg. zał.nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6, Dokument stwierdzający, iż osoba/osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w specjalności objętej zamówieniem. 7.Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, którymi dysponuje wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie będą wskazane osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował. 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie wykonania tych usług należy dołączyć referencje. 8. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zawodowej objętej postępowaniem przetargowym. 9.Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 . Dokument ,o którym mowa w pkt. 2-6 i 8 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakł.przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2 pok.40 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -----------.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków oraz sieci wodociągowej w miejscowości Michałów
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY KOSTOMŁOTY i GMINY UDANIN
- WZMOCNIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚRODA ŚLĄSKA - ETAP IV, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4C, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4D
- Roboty instalacyjne w lokalach oraz częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska: Część 1: Pl. Wolności 79, Część 2: ul. Kilińskiego 6, Część 3: Pl. Wolności 27.
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektów podziałów oraz wykonanie wyniesienia podziałów działek wraz ze stabilizacją - obręb Czerwonak i Koziegłowy
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 848 w m. Kolonia Zamek"
- Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2025
- Prace geodezyjno-kartograficzne, gmina Wróblew
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.