eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkDoposażenie bazy dydaktycznej obejmujące zakup wraz z dostawą materiałów edukacyjno-dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.,, ABC nauki- wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Miasta Malborka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Malbork: Doposażenie bazy dydaktycznej obejmujące zakup wraz z dostawą materiałów edukacyjno-dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.,, ABC nauki- wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Miasta Malborka
Numer ogłoszenia: 495362 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej obejmujące zakup wraz z dostawą materiałów edukacyjno-dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.,, ABC nauki- wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Miasta Malborka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej obejmujące zakup wraz z dostawą materiałów edukacyjno-dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.: ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Miasta Malborka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabeli do SIWZ i obejmuje zakup wraz z dostawą do siedziby szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Malbork, Część Nr 1 - zakup materiałów edukacyjno-dydaktycznych Część Nr 2 - zakup wyposażenia gabinetów Część Nr 3 - zakup sprzętu i akcesoriów do gimnastyki korekcyjnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie zakupu materiałów edukacyjno-dydaktycznych, zakup wyposażenia gabinetów lub zakup sprzętu i akcesoriów do gimnastyki korekcyjnej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.83.00.00-7, 30.19.00.00-7, 37.00.00.00-8, 37.44.29.00-8, 37.52.41.00-8, 39.16.00.00-1, 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ww ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie ustala w/w warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę wyposażenia o wartości dostawy 20.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)   wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie ustala w/w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie ustala w/w warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie ustala w/w warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.2 SIWZ: 1)   lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: j) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę k) co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac l) co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia m) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający; n) konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; o) konieczności zmiany terminu zakończenia z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania p) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; q) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; r) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup materiałów edukacyjno-dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały edukacyjno - dydaktyczne, według tabeli do przedmiotu zamówienia: dla Szkoły Podstawowej Nr 9 w Malborku, Plac Narutowicza 15 dla Szkoły Podstawowej Nr 8 w Malborku, ul. Gen de Gaullea 91 dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku, ul. Wybickiego 32 dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Malborku, ul. Hadyny 18 dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Zespole Szkół Nr 2 w Malborku, Aleja Wojska Polskiego 479.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup wyposażenia gabinetów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Malborku, Plac Narutowicza 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup sprzętu i akcesoriów do gimnastyki korekcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Guma do skakania, Skakanka Szale Chusta Plansza na kółkach husta Hula-hop na kostkę Wałek sensoryczny Piłeczka pajączek Piłeczka pajączek Taśma rehabilitacyjna Taśma rehabilitacyjna Piłka dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku, ul. Wybickiego 32, materace dla Szkoły Podstawowej Nr 9 w Malborku, Plac Narutowicza 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.29.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.