eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRoboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-06

Gdynia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
Numer ogłoszenia: 49502 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia poniżej kwot okr. wg art. 11 ust.8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje: Cześć I Wymiana instalacji odgromowej, remont elewacji w budynkach nr 21, 22 i 23 - Gdynia, ul. Sakowicza 1 Część II Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego - Gdynia, ul. Dickmana 10 Część III Naprawa ogrodzenia zewnętrznego przy budynku nr 275 - Gdynia, ul. Śmidowicza Część IV Wymiana hydrantów wewnętrznych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia Część V 1. Konserwacja pomieszczeń IV piętra w budynku nr 3 - Gdynia ul. Skwer Kościuszki 8, 2. Cyklinowanie podłóg w 2 pomieszczeniach w budynkach nr 35 - Gdynia, ul. Dickmana 10 3. Wymiana podłogi w 2 pomieszczeniach, wymiana opraw oświetleniowych w budynku nr 1 - Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1 Część VI 1. Konserwacja pomieszczenia Sali Tradycji w budynku nr 184 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 2. Remont pomieszczenia Oficera Dyżurnego w budynku nr 184 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 45.33.22.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.20-1, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.42.11.47-6, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.11.32-8, 45.42.11.47-6, 45.31.10.00-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł, 00/100) Część II: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł, 00/100) Część III: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta zł, 00/100) Część IV: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł, 00/100) Część V: 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset zł, 00/100) Część VI: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Części I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (zgodnie z Art.12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz będącymi wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g) zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) wystąpienia konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. 4. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne. 5. W przypadkach określonych w ust. 3 okres przesunięcia terminu zakończenia nie przekroczy okresu równego okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia- Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana instalacji odgromowej, remont elewacji w budynkach nr 21, 22 i 23 - Gdynia, ul. Sakowicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji odgromowej, remont elewacji w budynkach nr 21, 22 i 23 - Gdynia, ul. Sakowicza 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa ogrodzenia zewnętrznego przy budynku nr 275 - Gdynia, ul. Śmidowicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ogrodzenia zewnętrznego przy budynku nr 275 - Gdynia, ul. Śmidowicza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana hydrantów wewnętrznych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana hydrantów wewnętrznych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwaranacja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1. Konserwacja pomieszczeń IV piętra w budynku nr 3 - Gdynia ul. Skwer Kościuszki 8, 2. Cyklinowanie podłóg w 2 pomieszczeniach w budynkach nr 35 - Gdynia, ul. Dickmana 10 3. Wymiana podłogi w 2 pomieszczeniach, wymiana opraw oświetleniowych w budynku nr 1 - Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja pomieszczeń IV piętra w budynku nr 3 - Gdynia ul. Skwer Kościuszki 8, 2. Cyklinowanie podłóg w 2 pomieszczeniach w budynkach nr 35 - Gdynia, ul. Dickmana 10 3. Wymiana podłogi w 2 pomieszczeniach, wymiana opraw oświetleniowych w budynku nr 1 - Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-7, 45.32.12.00-1, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.42.11.47-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwaranacja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1. Konserwacja pomieszczenia Sali Tradycji w budynku nr 184 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 2. Remont pomieszczenia Oficera Dyżurnego w budynku nr 184 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja pomieszczenia Sali Tradycji w budynku nr 184 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 (TERMIN WYKONANIA DO 29.05.2015 R.) 2. Remont pomieszczenia Oficera Dyżurnego w budynku nr 184 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 (TERMIN WYKONANIA od 04.05.2015 r. do 30.06.2015 r. ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.42.11.32-8, 45.42.11.47-6, 45.31.10.00-8, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. GWARANCJA - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.