Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Luzino: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH I ODPADÓW KOMUNALNYCH GROMADZONYCH SELEKTYWNIE Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUZINO ORAZ UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
Numer ogłoszenia: 494442 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH I ODPADÓW KOMUNALNYCH GROMADZONYCH SELEKTYWNIE Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUZINO ORAZ UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY LUZINO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z miejsc publicznych i odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie z budynków będących własnością gminy Luzino oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Luzino. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na dwie niżej wymienione części: Część nr 1 - Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z miejsc publicznych i odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie z budynków będących własnością gminy Luzino. Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie u źródła odbywać będzie się w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3 oraz w kontenerach o pojemności 8m3, dzierżawionych od Wykonawcy wraz z uprzątnięciem terenu wokół*. Wykaz miejsc, ilość i rodzaj pojemników oraz szacunkowa częstotliwość ich opróżniania podana jest w Załączniku 7 do niniejszej SIWZ. Ogólnie szacuje się łącznie ok. 920 pojemnikowywozów w okresie realizacji zadania. * Ilekroć w SIWZ zastosowane jest pojęcie uprzątnięcie terenu wokół - należy przez to rozumieć uprzątnięcie terenu wokół kontenera bądź pojemnika w promieniu 3 m. Część nr 2 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Luzino. Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK na terenie gminy Luzino na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub, co do której Wykonawca posiada prawo dysponowania nieruchomością na dzień składania oferty. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej z części, określony został w Szczegółowych wymaganiach stawianych wykonawcom, stanowiących Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje posiadanie: a) wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Luzino w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2012r., poz. 391 z późn. zm.); b) zezwolenia na zbieranie odpadów wydanego, w drodze decyzji, przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania odpadów, w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.); c) zezwolenia na transport odpadów wydanego, w drodze decyzji, przez organ właściwy ze względu na miejsce siedziby lub miejsce zamieszkania transportującego odpady, na podstawie wcześniejszych przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r., o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) lub wpisu do rejestru transportujących odpady prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa ( jeżeli dotyczy), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 100.000,00 zł. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniona notarialnie kopia) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wypełniony i podpisany Wzór Cennika - część 1, stanowiący Załącznik 1a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, 2) zmiany osoby uprawnionej do kontaktów, 3) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy), 4) zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 5) w zakresie zmiany wynagrodzenia, a w szczególności: a) W przypadku wzrostu cen za odbieranie odpadów związanych ze zmianą stawki opłaty środowiskowej ustalanej przez Ministra Środowiska, pod warunkiem, że wzrost tej opłaty będzie przekraczał 5 % stawki opłaty środowiskowej ustalonej na rok 2014 i 2015, o wartość wzrostu tej opłaty, b) W przypadku zmiany w 2014 i 2015 roku ceny za unieszkodliwianie odpadów komunalnych w RIPOK Eko Dolina Sp. z o.o. w Łężycach, pod warunkiem, że wzrost tej ceny będzie przekraczał 5 % ceny ustalonej na rok 2013, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, o wartość wzrostu tej opłaty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Opatowiec"
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze
- Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów różnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 ulegających biodegradacji pochodzących z selektywnej zbiórki (2.000 Mg).
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.