eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa angiografu z oprzyrządowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49376

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa angiografu z oprzyrządowaniem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie, do kontaktów: Królak Maria, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, fax 022 810-44-46, e-mail: szpital@grochowski.com.pl, www.grochowski.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa angiografu z oprzyrządowaniem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Angiograf z oprzyrządowaniem składający się z: pozycjonera na statywie sufitowym, stołu kardiologicznego, generatora RTG, lampy RTG, rentgenowskiego toru obrazowania, cyfrowego systemu rejestracji obrazów, analizy hemodynamicznej oraz akcesoriów wraz z niezbędnym przystosowaniem pomieszczeń montażem i uruchomieniem urządzenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Grochowski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.20 - Urządzenia do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.20 - Urządzenia do angiografii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartośc zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartośc kwoty 130 000 euro i nie przekracza 5 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 15;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych z 2004r., - spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych z 2004r., - złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z podpisanym przez wykonawcę oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków - wg pkt. III.2.1.1, III.2.1.2 oraz III.2.1.3 niniejszego ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Stan prawny - wymagane dokumenty: według par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (zwany dalej rozporządzeniem). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Dokument wymagany wg par. 1 ust. 3, pkt. 2 rozporządzenia o których mowa w pkt III.2.1.1 Warunek graniczny potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wynosi min. 3 000 000,00 PLN Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2. Dokumenty wymagane zgodnie z par. 1, ust. 1 ,pkt. 6 rozporządzenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dostaw sprzętu medycznego lub aparatury medycznej (min. 1), zrealizowanych w okresie 3 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (netto), przedmiotu zamówienia, dat, odbiorców. Znaczenie: max ilość punktów za spełnienie warunku - 20 pkt; w tym 10 pkt za ilość wskazanych dostaw (z których każda będzie o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN netto,), 10 pkt za łączną wartość wykazanych dostaw (z których każda będzie o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN netto). Sposób dokonywania oceny: Wykonawca, który wykaże: a) największą ilość dostaw (zgodnie z def. powyżej) uzyska 10 punktów, b) największa łączna wartość wykazanych dostaw (zgodnie z def. powyżej) uzyska 10 punktów. Pozostali wykonawcy uzyskują proporcjonalnie mniej punktów. Warunek graniczy potwierdzający wykaz dostaw oraz wartość wykazanych dostaw wynosi: minimum 1 dostawa o wartości min. 3 000 000,00 PLN netto UWAGA: - jeżeli ilość wykazanych dostaw osiągnie liczbę powyżej 25 to zamawiający przy punktowaniu wszystkich dostaw powyżej 25 przyjmie do oceny maksymalnie 25 dostaw, - jeżeli sumaryczna wartość wskazanych dostaw osiągnie wartość powyżej 75 000 000,00 PLN netto, zamawiający do oceny spełnienia warunku przyjmie wartość maksymalnie 75 000 000,00 PLN netto, - do wykazu należy załączyć oryginały lub uwierzytelnione kopie referencji od poprzednich zamawiających potwierdzających, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Konieczność wykorzystania w danym roku budżetowym środków przyznanych z budżetu m.st. Warszawy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/57/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 29.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.10.2005, godzina 10:10, Szpital Grochowski.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.