Ogłoszenie z dnia 2005-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: roboty dodatkowe i uzupełniające związane z wykonaniem obecnie realizowanego zadania podstawowego - Adaptacji budynku usytuowanego w Olsztynie przy ul. Kopernika 5 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, do kontaktów: Jecek Kędzierski, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5275400, fax (089) 5215400, e-mail: po.olsztyn@ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o. o., Teresa Molik, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5275423, fax (089) 5215358, e-mail: tr@wpui.olsztyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o. o., Teresa Molik, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5275423, fax (089) 5215358, e-mail: tr@wpui.olsztyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty dodatkowe i uzupełniające związane z wykonaniem obecnie realizowanego zadania podstawowego - Adaptacji budynku usytuowanego w Olsztynie przy ul. Kopernika 5 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe i uzupełniające związane z wykonaniem obecnie realizowanego zadania podstawowego - Adaptacji budynku usytuowanego w Olsztynie przy ul. Kopernika 5 w Olsztynie, a w szczególności: 1. Roboty uzupełniające w garażach, 2. Renowacja istniejącej stolarki okiennej - czyszczenie i regulacja okuć, wymiana uszkodzonych klamek, zawiasów, wymiana osłonek, czyszczenie ram okiennych specjalnym środkiem, wymiana uszkodzonych, porysowanych pobitych szyb, 3. Roboty związane z nagłośnieniem sali konferencyjnej, 4. Roboty podwyższające wartość zabytkową budynku: 1. Obłożenie schodów zewnętrznych i wejścia na holu głównym płytami z granitu, 2. Obłożenie klatek schodowych płytkami z tzw. kapinosami, 3. Ułożenie parkietu w pomieszczeniu sali konferencyjnej i salce pomocniczej na II piętrze oraz w bibliotece-piwnica, 4. Montaż stolarki drewnianej wewnętrznej typu Porta typ Madryt-Dąb3 (okleina naturalna) z zamkami na wkładki i klamkami mosiężnymi, ościeżnice regulowane szeroki (gruby mur) typu Porta Madryt Dąb-3, 5. Wyposażenie łazienek w przybory sanitarne (tzw. "biały montaż") typu Roca seria Victoria (umywalki 56 cm z półpstumentem), 6. Ułożenie na gotowym podłożu wyklądzin dywanowych typu Forte Design w pomieszczeniach funkcyjnych i Tenor Grafic w pozostałych pomieszczeniach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olsztyn, ul. Kopernika 5. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych wymagań: 1) złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1. Ponadto wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia dodatkowo dołączą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) udzielą minimalnej gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 3 lata. 5) dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o doświadczeniu zawodowym minimum 5-letnim 6) dysponują minimum 1 osobą spełniającą równocześnie warunek określony w pkt 5, będącą pracownikiem wykonawcy posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" - warunek minimalny, 7) posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu w systemie "generalnego wykonawcy", w okresie ostatnich 5 lat (2000-2004) lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, minimum 2 robót budowlanych związanych z wznoszeniem, remontem, przebudową lub adaptacją obiektów użyteczności publicznej o wartości minimum 500 000 zł każdy 8) posiadają minimalny obrót w zakresie robót budowlano-montażowych za okres ostatnich 3 lat na poziomie minimum 5 000 000 zł - za każdy rok oraz posiadanie dostępu do środków finansowych w wysokości 300 000 zł 9) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości 500 000 zł 2. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 645) zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę wraz z wnioskiem następujących dokumentów: A) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; D) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 645) przedłożenia następujących dokumentów: A) wykazu kierownictwa wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającego uprawnienia wymagane Prawem budowlanym oraz pozostałego personelu kierowniczego, a także osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia wymagane przez zamawiającego (zamawiający wymaga, aby wykonawca w niniejszym wykazie podał pracowników w następujących branżach - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teleletechnicznej) w niniejszym postępowaniu, w tym potwierdzenie przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego B) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie C) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 645) przedłożenia następujących dokumentów: A) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres B) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert C) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych B) oświadczenie wykonawcy o okresie, na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia C) oświadczenie wykonawcy o możliwości podjęcia i prowadzenia robót budowlanych w porze nocnej D) oświadczenie wykonawcy o przejęciu odpowiedzialności gwarancyjnej za elementy już wykonane, w których to niezbędna jest ingerencja na skutek realizacji przedmiotu zamówienia (konstrukcja, sieci energetyczne niskoprądowe, urządzenia itp.) E) oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia F) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych warunków umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu 5) Istotne warunki umowy A) Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru całości przedmiotu zamówienia B) Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 15% wartości przedmiotu zamówienia w związku z opóźnieniem wykonania przedmiotu umowy C) Wykonawca zapłaci zamawiającemu dodatkową karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy D) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy, o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni E) W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpienia od umowy przez wykonawcę zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 30% wysokości przedmiotu umowy 6) Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden ze wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania 7) Ocena spełniania warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów przyjmując, że: A) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5 wykonawców, o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10) B) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt ponad wymagane minimum - 5 punktów - potwierdzenie posiadania wyższych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania lub wyższej niż wymagana zdolności kredytowej będzie punktowane - za każde dodatkowe 100 tys. zł ponad wymagany 300 000 zł - 5 punktów - pozostałe wymagania określone w ogłoszeniu - spełnienie powyżej określonego minimum jednostkowego - 2 punkty - w przypadku równej liczby punktów za spełnianie warunków ponad wymagane minimum, o kwalifikacji podmiotu zdecyduje wysokość wykazanych obrotów za okres ostatnich 3 lat - lub inny jeżeli firma funkcjonuje na rynku w okresie krótszym niż 3 lata 8) wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: , Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa odzieży operacyjnych
- Zakup dwóch specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych.
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Przeprowadzenie badania dot. używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną na temat używania alkoholu i narkotyków w 2025r. na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie; znak sprawy: ZPZ-25/04/25
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.