eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Piły



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49354

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piła: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Piły Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Mirosława Trzyna, Mariola Delengowska, ul. Witaszka 5, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. +48 67 2122131, fax +48 67 2122131, e-mail: mops_pila@op.pl, www.biuletyn.abip.pl/mops.pila. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 25. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Piły. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych zgodnie z art. 50 ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004r. Nr 64, poz. 593, z późn. zm.). Zamawiający przewiduje nastepujacy zakres zamawianych usług: 1. świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości 64 431 godzin rocznie, co stanowi 128 862 godzin w całym okresie trwania umowy; 2. świadczenie usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ilości 4 000 godzin rocznie, co stanowi 8 000 godzin w całym okresie trwania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren miasta Piły. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w miesięcznych częściach w terminie do 21 dni od dnia doręczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy spełniający: 1. wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku spółki cywilnej i spółki jawnej należy załączyć umowe spółki; 3. W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - uchwała zgromadzenia wspólników - stosownie do art. 230 Ksh; 4. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 9 ustaw Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy o stanie środków lub dostępności kredytu, wskazujaca na mozliwość sfinansowania usług objetych zamówieniem przez okres dwóch miesięcy, czyli do wysokości 1/12 ceny oferty, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług opiekunczych, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za cały okres działalnosci, z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, dla których były świadczone. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Rozporządzenie MPiPS z dnia 18 grudnia 1996r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi (Dz. U. z 1997r. Nr 2, poz. 12). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MOPS.SO.341/8/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 10:15, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Witaszka 5, 64-920 Piła, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.