eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolskiwykonanie dozoru technicznego kotłowni gazowych i olejowych oraz wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, znajdujących się w obiektach służbowych Policji województwa lubuskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49353

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: wykonanie dozoru technicznego kotłowni gazowych i olejowych oraz wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, znajdujących się w obiektach służbowych Policji województwa lubuskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Anna Kačmar -Lisowska, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubuska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Zespół ds Zamówień Publicznych, Anna Kačmar -Lisowska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7211441, 095 7211436, fax 095 7211435, e-mail: kwp_zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Policja; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dozoru technicznego kotłowni gazowych i olejowych oraz wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, znajdujących się w obiektach służbowych Policji województwa lubuskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: jednostki Policji województwa lubuskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zadania wchodzi: 1)sprawowanie kontroli technicznej w eksploatowanych kotłowniach gazowych i olejowych, polegającej na: -sprawdzaniu co najmniej raz w miesiącu działania urządzeń technologicznych kotłowni tj. kotłów, pomp, palników, filtrów, armatury, instalacji sterowniczej oraz dokonywaniu niezbędnej regulacji i konserwacji, zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia, 2)dokonywanie przeglądów technicznych (przed rozpoczęciem sezonu grzewczego oraz po jego zakończeniu), w następstwie których wykonane zostaną niezbędne czynności konserwacyjno-regulacyjne: -czyszczenie komór spalania i kanałów spalinowych, -czyszczenie i regulacja palników gazowych, -sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej potwierdzone protokolarnie w całym obiekcie(badanie na szczelność), -sprawdzenie skuteczności działania układu zabezpieczającego i sterująco -zabezpieczającego, -sprawdzenie stanu instalacji elektrycznej. 3)usuwanie stanów awaryjnych: -w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia, -awarie, których usunięcie trwa nie dłużej niż 60 min. i nie pociąga kosztów materiałowych będą realizowane w ramach ustalonego w umowie ryczałtu. Waloryzacja ustalonego w przetargu wynagrodzenia ryczałtowego następować będzie 1 raz w roku w miesiącu styczniu, zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen i usług, opublikowanym przez GUS. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań Zamawiajaego zawiera SIWZ -dostępna wraz z załącznkami na stronie www.lubuska.policja.gov.pl 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania Oryginalny kod CPV: 76.10.00.00 - Usługi zawodowe w branży gazowniczej Kod CPV wg słownika 2008: 76.10.00.00 - Usługi zawodowe w branży gazowniczej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie dozoru technicznego kotłowni gazowych i olejowych oraz wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, znajdujących się w obiektach służbowych Policji województwa lubuskiego.Adresy jednostek Policji przypisane do każdej z części przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis techniczny zawiera SIWZ - według podziału przedmiotu zamówienia na części: CZĘŚĆ \A\ - 15 jednostek terenowych północ województwa lubuskiego CZĘŚĆ \B\ - 21 jednostek terenowych południe województwa lubuskiego Zamówienie będzie wykonywane od dnia zawarcia umowy (październik 2006) do dnia 30.04.2009r.(3 pełne sezony grzewcze) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać : -prowadzeniem działalności gospodarczej zarejestrowanej zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) warunek powinien być spełniony przez każdego z członków konsorcjum osobno (dot. dokumentów potwierdzających spełnianie warunku). b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać : -wykonaniem lub wykonywaniem w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; -dysponowaniem uprawnionymi osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności, a także informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi posiadać pracowników z odpowiednimi, aktualnymi uprawnieniami dozorowymi i eksploatacyjnymi: Dozorowe (Typu D)- min 2osoby Eksploatacyjne(Typu E) - min 4osoby -posiadaniem sprzętu do realizacji zamówienia (min 2 jednostki samochodowe) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) warunek powinien być spełniony przez wszystkich Wykonawców wspólnie (dot. dokumentów potwierdzających spełnianie warunku). c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. z Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, które Zamawiający wymienia w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ), W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności będzie również spełniał dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz posiadający zapis o aktualności danych dokonany przez organ wydający w wymaganym przez Zamawiającego terminie.(załączony dokument musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego w pkt XII ppkt 1 lit a SIWZ); c)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w załączeniu należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie -(np.: referencje - minimum 2 zgodnie z pkt XII ppkt 1 lit b SIWZ), (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ); d)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nich czynności; (min 2osoby z uprawnieniami DOZOROWYMI, min.4 osoby z uprawnieniami EKSPLOATACYJNYMI, zgodnie z pkt XII ppkt 1 lit b SIWZ ), (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (min 2 jednostki samochodowe, zgodnie z pkt XII ppkt 1 lit b SIWZ), (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 2.Wykonawca musi załączyć do oferty również: a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną \Formularz Ofertowy \odpowiednio dla Części \A\ północ województwa lubuskiego , dla Części \B\ południe województwa lubuskiego, lub dla obydwu części w zależności od tego na ile części przedmiotu zamówienia Wykonawca składa ofertę (wzór - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ), b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany. Dokument powinien być sporządzony w formie zgodnej z przepisami prawa, w tym ustawą o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000 r. (Dz.U. Nr 86 poz. 960 z późn.zm.) - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ; c)oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 10 do SIWZ); d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy odpowiednio dla Części \A\ północ województwa lubuskiego, dla Części \B\ południe województwa lubuskiego, lub dla obydwu części w zależności od tego na ile części przedmiotu zamówienia Wykonawca składa ofertę - załącznik nr 8 i 9 do SIWZ, e)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej; f)jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Do Wykonawców występujących wspólnie maja zastosowanie zapisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez WykonawcęBrak wymaganych w pkt XIII ppkt 1 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie \za zgodność z oryginałem\ odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy, po wyczerpaniu możliwości wypływających z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy. Brak wymaganych w pkt XIII ppkt 2 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie np. (niepoświadczenie \za zgodność z oryginałem\ odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy). Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie doyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 10:15, siedzibie Zamawiającego- Komenda Wojewódzka Plicji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305, blok B - Zespół ds. Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: Zespół ds. zamówień publicznych tel. (095) 721 14 36, 721 14 48, (dokumentacja przetargowa) p. Danuta Kwaśna (095) 721 14 67 (przedmiot zamówienia) fax (095) 721-14-35 kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: częśc A- północ województwa lubuskiego. 1) Krótki opis: wykonanie dozoru technicznego kotłowni gazowych i olejowych oraz wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, znajdujących się w obiektach służbowych Policji województwa lubuskiego.Adresy jednostek Policji przypisane do każdej z części przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis techniczny zawiera SIWZ( dostepna na str. intern www.lubuska.policja.gov.pl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00, 76.10.00.00, 45.33.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 15 jednostek terenowych -częśc północna województwa lubuskiego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ \B\ - południe województwa lubuskiego. 1) Krótki opis: Wykonanie dozoru technicznego kotłowni gazowych i olejowych oraz wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, znajdujących się w obiektach służbowych Policji województwa lubuskiego.Adresy jednostek Policji przypisane do każdej z części przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis techniczny zawiera SIWZ(dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00, 76.10.00.00, 45.33.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 21 jednostek terenowych - połudie województwa lubuskiego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.