Ogłoszenie z dnia 2005-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa aparatu RTG z ramieniem C
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Marlena Koziej, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, fax 081 5324153, e-mail: psk1_z@woi.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu RTG z ramieniem C. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C w ilości - 1 szt., oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPSK1, ul. Staszica 16, 20-080 Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: Status prawny - wymagane dokumenty Określone w SIWZ - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty dopuszczające wyroby medyczne do stosowania - np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej (lub inny dokument równoważny). Dopuszcza się również następujące dokumenty: świadectwa jakości, rejestracji, dopuszczenia do obrotu, dopuszczenia do stosowania oraz pozytywne opinie o wyrobie medycznym wydane dla podmiotów polskich przed dniem 1 października 2002 r. o ile określony w nich termin ważności nie upłynął przed dniem otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli średni roczny przychód ze sprzedaży (lub obrót) będzie wynosił nie mniej niż 150 % wartości zmówienia. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw aparatury medycznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje. Należy dołączyć co najmniej 3 lecz nie więcej niż 5 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załączenie większej ilości tych dokumentów nie spowoduje jednak odrzucenia oferty). Przez datę wykonania dostaw należy rozumieć dzień, miesiąc i rok początku oraz końca realizacji umowy dostawy. Dokument winien potwierdzać należyte wykonanie dostaw zrealizowanych w całości.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.11.2005, cena - 50,00 PLN + 22% VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2005, godzina 09:30, SPSK - 1, ul. Staszica 11, sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.09.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków kontrastowych.
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu RTG
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.