Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Kępno: Catering w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 493118 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu polegająca na sukcesywnym dostarczaniu posiłków w okresie trwania zawartej umowy do szkół i przedszkoli zlokalizowanych na terenie Powiatu Kępińskiego. 2.Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na następujące części: a Zadanie 1 - Catering dla nauczycieli ze szkół/przedszkoli z terenu Powiatu Kępińskiego b Zadanie 2 Catering dla uczestników szkoleń sieci współpracy i samokształcenia 1. Zadanie Nr 1: Catering dla nauczycieli ze szkół/przedszkoli z terenu Powiatu Kępińskiego 1 W ramach tej części zamówienia, Zamawiający przewiduje realizację usługi cateringu polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu w miejsca wskazane przez Zamawiającego posiłków typu A w maksymalnej ilości 7400 szt. 2 Z uwagi na możliwą zmianę liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakładanej ilości posiłków w wysokości do 30 %. 3 W ramach tej części zamówienia, Zamawiający zakłada realizację 296 dostaw posiłków typu A po 8 dostaw do każdej instytucji wymienionej w rozdziale pkt. VI Uwaga! Wskazana ilość dostaw jest wielkością prognozowaną i może się nieznacznie różnić od faktycznej co Wykonawca musi uwzględnić w ofercie. 2. Zadanie Nr 2: Catering dla uczestników szkoleń sieci współpracy i samokształcenia; 1 W ramach tej części zamówienia, Zamawiający przewiduje realizację dostawy w miejsca wskazane przez Zamawiającego posiłków typu A w maksymalnej ilości 250 szt. oraz posiłków typu B w maksymalnej ilości 10 szt. 2 Z uwagi na możliwą zmianę liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakładanej ilości posiłków w wysokości do 30 % w ramach każdego typu. 3 W ramach tej części zamówienia, Zamawiający zakłada realizację 10 dostaw. Uwaga! Wskazana ilość dostaw jest wielkością prognozowaną i może się nieznacznie różnić od faktycznej co Wykonawca musi uwzględnić w ofercie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielnie zamówień uzupełniających w zakresie zadania nr 1 i zadania 2 stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.: a zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana nr rachunku bankowego, b zmiana danych teleadresowych, c zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno w pokoju nr 5 (biuro podawcze - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Utwardzenie drogi 859610P (Kierzenko-Jutrków) kruszywem kamiennym
- Remont dróg gminnych: G859939P w Kępnie oraz G859670P w m. Osiny
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Kępno w sezonie zimowym 2025/2026
- Usuwanie pojazdów z dróg powiatu kępińskiego i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz Usuwanie z dróg powiatu kępińskiego pojazdów przewożących materiały niebezpieczne i ich przechowywanie
- Modernizacja łazienek w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Kępnie
- Plac zabaw przy Żłobku Łabądek w Kępnie- przebudowa i doposażenie placu zabaw
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPEWNIENIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA W OKRESIE OD 22.10.2025 R. DO 31.08.2025 R. DLA MAKSYMALNIE 14 DZIECI W WIEKU OD 1 DO 3 LAT UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLUBU DZIECIĘCEGO "LEŚNA KRAINA" W ADAMÓWCE.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. w Zespole Szkół Muzycznych nr 2 im. Wojciecha Kilara w Rzeszowie
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 37 w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rzetni na rok 2026
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Bielsku-Białej.
- WZPiFP-122-25 Usługa cateringowa na szkolenia (w zakresie przyrządzania i podawania posiłków w postaci: śniadania, obiadu i kolacji)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.