eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzęt anestezjologicznego i intensywnej terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Kalisz: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzęt anestezjologicznego i intensywnej terapii
Numer ogłoszenia: 49302 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzęt anestezjologicznego i intensywnej terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy jednorazowego sprzęt anestezjologicznego i intensywnej terapii. Przedmiot zamówienia składa się z 14 niepodzielnych zadań. Szczegółowy opis zadań znajduje się w dalszej części ogłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga poniżej. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 4) na potwierdzenie warunku, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy do znieczuleń, igły Tuohy, filtry zewnątrzoponowe, cewniki epiduralne, igły pp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do znieczuleń - 204 szt, igły Tuohy - 20 szt, filtry zewnątrzoponowe - 20 szt, cewniki epiduralne - 10 szt, igły pp - 7335 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych z cewnikiem zbrojonym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych z cewnikiem zbrojonym - 30 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do kaniulizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulizacji - 291 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry mechaniczne, elektrostatyczne, pediatryczne, mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz wymienniki ciepła i wilgoci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry mechaniczne - 2700 szt, filtry elektrostatyczne - 700 szt, filtry pediatryczne 875 szt, filtry mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci - 2700 szt, wymienniki ciepła i wilgoci - 1450 szt;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne, łączniki karbowane, jednorazowe obwody oddechowe, rurki ustno - gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne - 6437 szt Łączniki karbowane - 2420 szt Jednorazowe obwody oddechowe - 380 szt Rurki ustno - gardłowe - 6355 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy uzupełniające do wykonania tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa, Zestawy uzupełniający z rurką o regulowanym położeniu, Zestawy do wykonywania tracheostomii przezskórnej metodą Grigsa, Rurki trach.z mankietem niskociś.kompatybilne z zestawem Griggsa Rurka trachostomijna z regulowanym uchwytem Rurka trachostomijna bez mankietu Maska krtaniowa, Elastyczna prowadnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy uzupełniające do wykonania tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa 122 szt, Zestawy uzupełniający z rurką o regulowanym położeniu 5 szt, Zestawy do wykonywania tracheostomii przezskórnej metodą Grigsa 2 szt, Rurki trach.z mankietem niskociś.kompatybilne z zestawem Griggsa 143 szt, Rurka trachostomijna z regulowanym uchwytem 10 szt,Rurka trachostomijna bez mankietu 10szt, Maska krtaniowa 36 szt, Elastyczna prowadnica 10szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zamknięty system do odsysania drzewa oskrzelowego oraz do pobierania próbek wydzieliny z drzewa oskrzelowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do odsysania drzewa oskrzelowego - 60 szt Zamknięty system do pobierania próbek wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 360 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Maski do podawania tlenu, dreny tlenowe, woda sterylna do nawilżania tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski do podawania tlenu - 2900 szt; dreny tlenowe - 1000 szt,woda sterylna do nawilżania tlenu 150 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw do drenażu klatki piersiowej, dreny z trokarem do drenażu opłucnej, dren z łącznikiem Y, bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 90 szt Dreny z trokarem do drenażu opłucnej - 70 szt Dren z łącznikiem Y - 5 szt Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej - 10 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pułapki wodne, linie do kapnometrii, czujnik pulsooksymetryczny;zestaw trzech odprowadzeń do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułapki wodne - 120 szt Linie do kapnometrii - 630 szt, Czujnik pulsooksymetryczny - 5 szt;zestaw trzech odprowadzeń do EKG - 3 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Igła do stymulacji stimuplex DIG, Igła typ A do stymulacji nerwu przy znieczuleniu splotu, Przyrząd do pobierania płynu z butelki, Przyrząd do przelewania płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do stymulacji stimuplex DIG - 120 szt Igła typ A do stymulacji nerwu przy znieczuleniu splotu - 10 szt Przyrząd do pobierania płynu z butelki - 5000 szt Przyrząd do przelewania płynów 1400 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do przetoczeń z regulatorem przepływów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetoczeń z regulatorem przepływów - 1250 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dotętnicze - 250 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Linia do podgrzewacza płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia do podgrzewacza płynów - 120 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.