eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockRemont pomieszczeń dla PCPR w budynku Domu Dziecka - Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania ul. Komunardów 10 w Otwocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Otwock: Remont pomieszczeń dla PCPR w budynku Domu Dziecka - Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania ul. Komunardów 10 w Otwocku
Numer ogłoszenia: 49283 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Karczewska 37, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 027 7194810, fax 027 7792433.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Pomocy Społecznej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń dla PCPR w budynku Domu Dziecka - Integracyjne Centrum Opieki i Wychowania ul. Komunardów 10 w Otwocku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń dla PCPR w budynku Domu Dziecka -Integracyjnego Centrum Opieki i Wychowania ul. Komunardów 10 w Otwocku Część budowlana:ü Wymiana stolarki drzwiowej oraz wymiana drzwi wejściowychü Rozbiórka i wykucie otworówü Wykonanie ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowejü Remont łazienkiü ü Remont posadzki z parkietuü Malowanie ścianCzęść elektroenergetyczna Modernizacja instalacji elektrycznych w pomieszczeniach biurowych Część sanitarnaü Instalacja centralnego ogrzewaniaü Kładzenie upustów hydraulicznychü Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnegoü Instalacja wod-kan łazienki

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.52.15 - Domy dziecka Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy:1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.2.1 Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych 1.2.2. Dysponują osobami , które będą pełniły funkcję kierownika budowy w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacji i urządzeń elektrycznych - instalacji i urządzeń wodno- kanalizacyjnych Każda z osób pełniących funkcje kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Osoby pełniące funkcje kierownika budowy muszą posiadać minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy w wymienionym zakresie1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,1.3.1.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie prowadzenia prac remontowych w PCPR na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. stwierdzając jedynie na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach wymienionych pkt XIII SIWZ czy warunek udziału w postępowaniu został spełniony, czy nie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie:1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia tj. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom ogólnobudowlanym , elektrycznym, sanitarnym .stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 praca (o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN musi)1.4 Wykaz osób(y) pełniących funkcje kierownika budowy w zakresie : 1.4 Wykaz osób(y) pełniących funkcje kierownika budowy w zakresie : - konstrukcyjno-budowlanym - instalacji i urządzeń elektrycznych- instalacji i urządzeń wodno- kanalizacyjnych wraz z uprawnieniami ( ksero) w wymienionych zakresach. Dla kierowników budowy musi być załączone aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla każdej z wymienionych osób musi być podane doświadczenie na kierowniczym stanowisku ( tj. ilość lat na kierowniczym stanowisku)1.5 Oryginału lub poświadczonej kopii polisy ubezpieczeniowej ( gwarancja bezwarunkowa) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzenia działalności Polisa ubezpieczeniowa musi wynosić co najmniej 150.000PLN. Polisa musi obejmować okres remontu w PCPR, jeżeli w okresie remontu umowa ubezpieczeniowa wygasa , Wykonawca musi przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawić oświadczenie, że przedłuży umowę na okres do odbioru prac.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłościB) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienieC) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl BIP, Inne jednoski, PCPR

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Karczewska 37 w sekretariacie.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul Karczewska 37 - w sekretariacie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.