eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/7/2013 - Wykonanie remontu KN oraz KITWWNiN wraz z zakupem, dostawą i montażem sprzętu i aparatury medycznej do wbudowania oraz elementów infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu Poprawa jakości specjalistycznych usług medycznych poprzez remont oraz zakup nowoczesnego wyposażenia dla Kliniki Neonatologii oraz Kliniki Intensywnej Terapii Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt w Instytucie CZMP w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Łódź: ZP/7/2013 - Wykonanie remontu KN oraz KITWWNiN wraz z zakupem, dostawą i montażem sprzętu i aparatury medycznej do wbudowania oraz elementów infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu Poprawa jakości specjalistycznych usług medycznych poprzez remont oraz zakup nowoczesnego wyposażenia dla Kliniki Neonatologii oraz Kliniki Intensywnej Terapii Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt w Instytucie CZMP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 492740 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/7/2013 - Wykonanie remontu KN oraz KITWWNiN wraz z zakupem, dostawą i montażem sprzętu i aparatury medycznej do wbudowania oraz elementów infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu Poprawa jakości specjalistycznych usług medycznych poprzez remont oraz zakup nowoczesnego wyposażenia dla Kliniki Neonatologii oraz Kliniki Intensywnej Terapii Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt w Instytucie CZMP w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu KN oraz KITWWNiN wraz z zakupem, dostawą i montażem sprzętu i aparatury medycznej do wbudowania oraz elementów infrastruktury teleinformatycznej w ramach projektu Poprawa jakości specjalistycznych usług medycznych poprzez remont oraz zakup nowoczesnego wyposażenia dla Kliniki Neonatologii oraz Kliniki Intensywnej Terapii Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt w Instytucie CZMP w Łodzi - postępowanie ZP/7/2013.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przeznaczona do remontu Klinika Neonatologii znajduje się na terenie Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 281/289, na działce nr 279/1, w obrębie G-44, w budynku A Szpitala Ginekologiczno-Położniczego w segmencie 4, na poziomie 0.
Budynek A Szpitala Ginekologiczno-Położniczego jest budynkiem posiadającym 1 kondygnację podziemną i 8 kondygnacji nadziemnych, w tym 6 użytkowych i 2 techniczne. Budynek został wykonany w konstrukcji żelbetowej. Szkielet nośny monolityczny w szalunkach typu Acrow. Płyty stropowe prefabrykowane panwiowe z pustką instalacyjną wewnątrzstropową. Stropodachy wentylowane z płyt korytkowych, na ściankach ażurowych. Przeznaczona do remontu Klinika Intensywnej Terapii i Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt znajduje się na terenie Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 281/289, na działce nr 279/1, w obrębie G-44, w budynku B Szpitala Pediatrycznego.
2.1. W ramach robót budowlanych zakłada się m.in.:
a. wymianę wszystkich instalacji, a w szczególności:
- instalacji wodnej - wody zimnej, ciepłej użytkowej i cyrkulacji, instalacji przeciwpożarowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- instalacji elektrycznych,
- instalacji teletechnicznych,
- instalacji sygnalizacji p poż.,
- instalacji gazów medycznych, instalacji przesyłowej tlenu, stacji redukcji tlenu II stopnia, tablic kontrolnych z zaworami odcinającymi i urządzeniami kontrolnymi oraz gniazda;
b. prace wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne w szczególności obejmujące ściany, sufity, posadzki, okna, drzwi;
c. gazy medyczne - wymiana stacji pomp próżni
d. rozbudowa istniejącej poczty pneumatycznej
e. dostosowanie części pomieszczeń Kliniki Perinatologii w sposób umożliwiający funkcjonowanie KN oraz KITWWNiN w tych pomieszczeniach w okresie remontu
2.2. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia na obiekcie czynnym, zapewniając równocześnie możliwość korzystania z pomieszczeń, w których roboty nie będą wykonywane.
2.3. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych oraz dokona rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz utylizacji na własny koszt i ryzyko.
2.4. Nadzór ze strony Zamawiającego sprawowany będzie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w wysokości 290 000,00 PLN, słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy PLN, 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. polegające na wykonaniu remontu lub przebudowy oddziału szpitalnego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 1 robota budowlana prowadzona była w czynnym obiekcie szpitalnym, o wartości co najmniej 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów PLN) brutto każda, i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
      W zakresie każdej z tych robót wykonane były co najmniej pomieszczenia o podwyższonym standardzie czystości (tj. : pomieszczenia sal operacyjnych, pooperacyjnych, zabiegowych, intensywnej terapii) oraz wchodziły wszystkie poniżej wymienione prace:
      - roboty rozbiórkowe,
      - roboty budowlane : konstrukcyjne i wykończeniowe,
      - wykonanie nowych instalacji branży sanitarnych w zakresie wod-kan, c.o., wentylacji, klimatyzacji oraz gazów medycznych wraz ze źródłami oraz instalacja pomp próżni
      - wykonanie nowych instalacji branży instalacji elektrycznych nisko-prądowych (w zakresie co najmniej instalacji IT, ppoż., przyzywowej, sieci komputerowej) oraz wysoko-prądowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
      a. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych;
      b. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającej aktualne świadectwo kwalifikacyjne typu D grupa 1 w zakresie obejmującym realizowaną inwestycję oraz z co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami elektrycznymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych;
      c. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającej aktualne świadectwo kwalifikacyjne typu D grupa 2 w zakresie obejmującym realizowaną inwestycję oraz z co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami sanitarnymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
      1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN /słownie: cztery miliony PLN/
      2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 000 000,00 PLN /słownie: pięć milionów PLN/, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontaktowa) oraz z tytułu czynu niedozwolonego (odpowiedzialność deliktowa).
      3. a) uzyskał w każdym okresie rozliczeniowym z ostatnich trzech lat tj. 2012r., 2011r., 2010r. przychód w wysokości nie mniejszej niż 35 000 000,00 PLN /słownie: trzydzieści pięć milionów PLN/, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
      b) osiągnął w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, na koniec każdego okresu obrachunkowego współczynnik płynności pierwszego stopnia powyżej 1,5.
      Sprawdzenie powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie sprawozdania finansowego wg. wzoru: WIISTOP = aktywa obrotowe : zobowiązania krótkoterminowe

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy:
1. jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
2. jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
3. jeżeli z powodu przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
4. możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie pisemnej;
5. w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców oraz zakres prac powierzonych podwykonawcom, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
6. zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
7. możliwość przedłużenia terminów płatności ze względów proceduralnych, dotyczących rozliczania inwestycji finansowanych;
8. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
9. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
10. zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
11. w przypadku dokonania zmiany zapisów umowy UDA-POIS.12.02.00-00-008/12-00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr WND-POIS.12.02.00-00-008/12 pn. Poprawa jakości specjalistycznych usług medycznych poprzez remont oraz zakup nowoczesnego wyposażenia dla Kliniki Neonatologii oraz Kliniki Intensywnej Terapii Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt w Instytucie CZMP w Łodzi.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.